اخبار استان ها

تقارن نوروز و ماه رمضان فرصتی برای تحکیم بنیان خانواده است

حجت‌الاسلام احمد عامری‌سیاهویی در گفتگویی اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن فصل بهار، آغاز بهار معنویت قرآن نیز فرصتی برای استمرار یاد معبود برای زدودن غبار غفلت، استغفار، توسل و تضرع به درگاه الهی است.

وی با بیان اینکه تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای تربیت دینی فرزندان و بهره‌مندی از فیوضات بهار قرآن در راستای تقویت و تحکیم بنیان خانواده است، افزود: زیباترین جلوه حسنه و مشترکات این دو رویداد فرهنگی، دستگیری از مستمندان و انجام صله‌ رحم است که مورد تاکید دین مبین اسلام قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان و گردشگران نوروزی به استان هرمزگان و شهر بندرعباس، ادامه داد: مسافران نوروزی با رعایت شئون ماه مبارک رمضان در شهرهای مقصد گردشگری، بهترین پاسداران حریم ماه میهمانی خدا هستند.

وی تصریح کرد: شهروندان روزه‌دار شهر نیز با ایجاد فضاهای مناسب گردشگری و واحدهای پذیرایی هماهنگ با شئونات ماه مبارک رمضان می‌توانند بهترین میزبان برای مسافران نوروزی باشند.

حجت‌الاسلام عامری‌ سیاهویی با بیان اینکه توجه گردشگران نسبت به رشد و پیشرفت زیرساخت‌های شهری و مقایسه آن نسبت به سال‌های گذشته بهترین گواه و سند پیشرفت نظام مقدس اسلامی است، تاکید کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری بندرعباس با همکاری سایر نهادهای اجرایی و نظارتی با انجام اقداماتی همچون فعال کردن ستاد اسکان مسافران نوروزی، تلاش کرده است به قدر بضاعت خود رضایت آن‌ها را جلب کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا