شهر و جامعهعناوین اخبار

ویژه برنامه روز مادر در جوار امامزاده میرزین العابدین(ع) ورزنه برگزار شد/یک وقف جدید در سال ۹۵ در شهرستان خوانسار به ثبت رسید

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حسین اکبر اظهار داشت: در روز چهارشنبه ۱۱ فروردین ماه و همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) ویژه برنامه ای در جوار امامزاده میرزین العابدین(ع) ورزنه برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این مراسم با حضور خیل عظیم عاشقان اهل بیت(ع) و همراه با سخنرانی و مولودی خوانی در جوار این امامزاده واجب التعظیم برگزار شد.

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه بن رود در ادامه افزود: همچنین در این مراسم ۱۰۰۰ عدد بسته فرهنگی و ۱۰۰۰ بسته تبرکی بین زائران توزیع گردید.

حسین اکبر در ادامه بیان کرد: نسب این امامزاده بزرگوار به موسی بن جعفر(ع) می رسد و حرم مطهر وی در شهر ورزنه واقع شده است.

ثبت یک وقف جدید در شهرستان خوانسار

همچنین حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی اظهار داشت: یک واقف نیک اندیش در اقدامی خداپسندانه در سال ۹۵ و همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری در شهرستان خوانسار یک وقف جدید را به نام حود به ثبت رساند.

وی در ادامه تصریح کرد: محمد رضا اورعی در اقدامی نیک اندیشانه یک قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ متر مربع را وقف کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار در ادامه افزود: نیت واقف اندیش از این وقف جدید صرف عواید آن موقوفه در راستای ترویج قرآن کریم در وقف نامه ذکر شده است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی در ادامه بیان کرد: همچنین این قطعه زمین ارزشی بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا