حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

عامل هتک حیثیت یک شهروند در اینترنت دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ ” غلامرضا شهریاری “رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت :در پی شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد صفحه ای در شبکه اجتماعی موبایلی “اینستاگرام” با نام و مشخصات وی و درج تصاویر خانوادگی همراه با مطالب توهین آمیز موجبات آبروریزی و هتک حیثیت وی را فراهم آورده بود موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود:کارشناسان این پلیس با انجام تحقیقات و جستجو در فضای سایبر و  اقدامات تخصصی متهم که از اقوام شاکی می باشد شناسایی و طی یک عملیات غافلگرانه دستگیر شد.

سرهنگ شهریاری بیان داشت: متهم در مواجه با مدارک و مستندات این پلیس صراحتا لب به اعتراف گشود و انگیزه خود از ارتکاب عمل مجرمانه را اختلاف خانوادگی با فرد شاکی عنوان داشت.

وی افزود: به شهروندان توصیه می کنیم در نگهداری عکس ها و اطلاعات محرمانه خود نهایت دقت و تلاش را داشته و به هیچ وجه عکس ها و فیلم های شخصی و خانوادگی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

این مقام مسئول با بیان اینکه عامل بسیاری از فیلم ها و تصاویری که در فضای اینترنت منتشر می گردد عکس برداری و فیلم برداری از مجالس خصوصی توسط دوستان و اقوام است تاکید کرد: شهروندان باید اجازه عکس برداری در مجالس خصوصی را به دیگران ندهند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا