پیشخوانعناوین اخبار

برتری ۱۰ نفره پرسپولیس/پرسپولیس به صدرجدول نزدیک می شود

تیم فوتبال پرسپولیس تهران که از مدعیان فصل جاری لیگ برتر محسوب می شود، عصر امروز (یکشنبه) از هفته بیست و چهارم این رقابت ها در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان سیاه جامگان مشهد بود. پرسپولیس در این دیدار به دلیل محرومیت، هوادارانش را در کنار خود نمی دید.
«سعید بخشی زاده» از داوران با تجربه فوتبال ایران، قضاوت این دیدار را برعهده داشت.
«محسن بنگر» و «فرشاد احمدزاده» به دلیل محرومیت از همراهی پرسپولیس در این دیدار بازماندند و «رضا عنایتی» کاپیتان و مهاجم باتجربه سیاه جامگان نیز که دوران مصدومیت را پشت سرمی گذارد از روی سکوها نظاره گر تلاش هم تیمی های خود بود.
برخلاف انتظار، تیم سیاه جامگان که در منطقه سقوط قرار دارد، بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه پنجم پاس عالی «حمید رضا علی عسگری» به «حسن کریمی» رسید تا او توپ را از بین پاهای «سوشا مکانی» درون دروازه پرسپولیس جای دهد.
پرسپولیسی ها که برای دقایقی در شوک گل زودهنگام میهمان بودند در دقیقه ۲۸ بهترین فرصت را برای گل خورده به دست آوردند که «مهدی طارمی» با بی دقتی این بخت را از دست داد.
در دقیقه چهلم، همکاری «مهدی طارمی» و «امید عالیشاه» سبب شد تا طارمی در محوطه جریمه سیاه جامگان صاحب توپ شده و با جا گذاشتن «محمدحسن عین افشار» گل تساوی را به ثمر برساند تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر یک به اتمام رسد.
در آغاز نیمه دوم نیز، سیاه جامگان بازی را هجومی تر از میزبان نامدار خود آغاز کرد.
در دقیقه ۵۱، کار تیمی زیبای بازیکنان سیاه جامگان توپ را در محوطه جریمه میزبان به حمیدرضا علی عسگری رساند که این هافبک با ضربه ای ضعیف، موقعیت گلزنی را از دست داد.
در دقیقه ۵۸، سیاه جامگان ضد حمله ای سریع را طراحی کرد که «سوشا مکانی» با خطای خطرناک مهاجم میهمان را متوقف کرد تا داور علاوه بر اعلام خطای پنالتی، دروازه بان پرسپولیس را از زمین بازی اخراج کند.
پس از این خراج، احمد نورالهی از زمین بازی بیرون رفت تا الکساندر لوبانوف درون دروازه پرسپولیس جای گیرد.
«میثم حسینی» این ضربه پنالتی را به راحتی درون دروازه شاگردان برانکو جای داد تا کار برای پرسپولیس بسیار سخت شود.
در دقیقه ۶۹، همکاری طارمی و علیپور سبب شد تا علی علیپور گل تساوی را به ثمر رسانده و امید را به اردوی میزبان بازگرداند.
در دقیقه هشتادم، پاس محسن مسلمان به مهدی طارمی رسید که این مهاجم نتوانست گل سوم پرسپولیس را به ثمر برساند.
در دقیقه ۸۲، ارسال طلایی «امید عالیشاه» به «مهدی طارمی» رسید تا او با ضربه سر گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر برساند.
در نهایت این دیدار سخت با برتری ۳ بر ۲ پرسپولیس به اتمام رسید تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ ۴۲ امتیازی شده و اختلاف خود را با صدرنشیان کاهش دادند.
در این دیدار بازهم سوشا مکانی همچون اکثر دیدارهای فصل جاری با اشتباه خود پرسپولیس را با مشکل روبرو کرد، اما مهدی طارمی ناجی سرخپوشان شد.
* ترکیب پرسپولیس تهران:
سوشا مکانی(اخراج)، لوکا ماریچ، مایکل اومانیا، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، احمد نوراللهی(الکساندر لوبانوف)، علی علیپور(مهرداد کفشگری)، امید عالیشاه(رضا نورمحمدی) و مهدی طارمی
* ترکیب سیاه جامگان مشهد:
محمدحسن عین افشار، کیل کنویا، میثم حسینی، مهدی جعفرپور، رضا شربتی، مصطفی احمدی، میلاد نوری(حمد زامهران)، حمیدرضا علی عسگری، علی رضا نقی زاده، حسین کریمی(گولو کورده) و ایمان موسوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا