اخبار استان ها

کشاورزان بن باید تسهیلات کم‌بهره دریافت کنند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، محمود بهارلویی امروز _شنبه نوزدهم فروردین‌ماه_ در نشست شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: مهمترین دلایل پیشرفت هر شهری وجود شورای پویا و فعال همچنین مردم مطالبه‌گر است.

وی افزود: اعضای شوراهای اسلامی خود را خادم مردم می‌دانند و با تمام توان از حقوق آن‌ها در همه زمینه‌ها دفاع می‌کنند.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه شهرهای تازه تأسیس به حمایت بیشتری از سوی مسئولان نیاز دارد، تصریح کرد: در شهرهای کوچک باید تلاش کرد تا ظرفیت‌های موجود تقویت و زمینه‌های توسعه و پیشرفت حاصل شود.

وی با بیان اینکه شهرهای جدید نه‌تنها باید محلی برای سکونت بلکه باید محلی برای زندگی باشند، خاطرنشان کرد: مسئولان در شهرهای جدید باید نیازسنجی‌های لازم در این زمینه را انجام دهند و زیرساخت‌های مربوطه برای زندگی تمام طبقات در این شهرها فراهم شود.

بهارلویی با اشاره به چند هکتار زمین واگذارشده در شهر یان‌چشمه از سوی منابع طبیعی و آبخیزداری استان چهارمحال‌وبختیاری به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان گفت: این زمین برای طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال‌وبختیاری تحویل داده شده است تا مشکل مسکن مردم این شهر نیز رفع شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: آسفالت معابر گرداب مجموعه گردشگری بن، احداث ساختمان مدیریت بحران چهارراه بن-داران، آسفالت جاده یان‌چشمه به آزادگان و دهکده توریستی آلان یان‌چشمه نیز از جمله مواردی است که باید پیگیری و مشکلات آن رفع شود.

وی تاکید کرد: توزیع عادلانه ماشین‌آلات و دستگاه‌های جمع‌آوری زباله، لودر و کمپرسی، توجه به شهرهای تازه‌تأسیس در توزیع اعتبارات و کمک به کشاورزان شهرستان بن برای دریافت تسهیلات کم‌بهره به‌منظور تهیه ادوات کشاورزی باید مد نظر قرار گیرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا