شهر و جامعهعناوین اخبار

از مادران نمونه تحت حمایت کمیته امداد دهاقان تقدیر بعمل آمد/ رشد ۱۲۰ درصدی کمک های حامیان نیکوکار در طرح اکرام ایتام

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان؛ به مناسبت ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز تولد حضرت امام خمینی (ره) و همچنین گرامیداشت مقام مادر، همایشی در کمیته امداد دهاقان برگزار شد..

در این همایش که با حضور مسئول کمیسیون امور بانوان و مشاور فرمانداری شهرستان دهاقان برگزار شد،  ۱۷۰ نفر از مددجویان خواهر شرکت داشتند.

مدیر کمیته امداد دهاقان در این خصوص گفت: در این همایش تعدادی از مادران نمونه سرپرست خانوار که در زمینه های اشتغال ، خودکفایی و فرهنگی دارای فعالیت های شاخص و نمونه بودند با اهدای هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است در حاشیه این همایش ، نمایشگاهی از توانمندی های زنان تحت حمایت برپا و مورد بازدید شرکت کنندگان قرار گرفت.

رشد ۱۲۰ درصدی کمک های حامیان نیکوکار در طرح اکرام ایتام

مدیر کمیته امداد شهرستان شهرضا از رشد ۱۲۰ درصدی کمک های حامیان در طرح اکرام ایتام خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان؛ علی محمد کاظم زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: افزایش چشمگیر تعداد  حامیان ایتام در سال گذشته  نوید روند مطلوبتری از توجه حامیان اکرام ایتام به این قشر نیازمند در شهرستان دارد.

وی با اشاره به این مطلب که ۱۲۷۸ نفر حامی نیکوکار از ۲۴۷ یتیم این شهرستان حمایت می کنند تصریح کرد: با فرهنگ سازی مطلوب و زماندار در شهرستان، جذب حامی به ماه مبارک رمضان ختم نمی شود و این فرایند در سال جدید نیز با تلاش بیشتر پیگیری خواهد شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان شهرضا با اشاره به این مطلب که علاوه بر طرح اکرام ، طرح محسنین نیز با جدیت مورد توجه و پیگیری قرار گرفته است افزود: بیش از ۲۱۳حامی طرح محسنین با کمیته امداد همکاری می کنند که اکثریت این افراد در سال ۹۴به جمع حامیان پیوسته و با تدابیر اندیشیده شده در سال جدید به دنبال نزدیک کردن آمار حامیان به رقم متناسب آن هستیم.

وی کمک حامیان طرح اکرام در سال ۹۴را بالغ بر ۴ میلیارد ریال عنوان کرده و اضافه کرد: این مبلغ در مقایسه با سال قبل از آن رشد ۱۲۰ درصدی داشته است.

کاظم زاده خاطر نشان کرد: حامیان خیراندیش در طرح محسنین نیز با پرداخت ۸۰ میلیون ریال کمک در سال ۹۴  و با رشد ۱۳۴ درصدی نسبت به سال قبل از آن  قدم های موثری در رفع معضلات نیازمندان برداشته اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا