پیشخوانعناوین اخبار

پیروزی پر گل ذوب آهن برابر بنیادکار؛ شاگردان گل محمدی صدرنشین شدند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، تیم های فوتبال ذوب آهن و بنیادکار ازبکستان از گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان با قضاوت مانینگ از چین به مصاف هم رفتند و ذوبی ها با نتیجه پنج بر دو به پیروزی رسیدند.
دانیال اسماعیلی فر، وحید محمدزاده، مهدی رجب زاده، کاوه رضایی و مرتضی تبریزی برای ذوب آهن در این دیدار گل زنی کردند و ساتو مینوری و نورماتو دو گل تیم فوتبال بنیادکار را به ثمر رساندند.
ذوب آهن در حالی در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف بنیادکار رفت که در سه دیدار قبلی خود مقابل این حریف سرسخت، با کسب دو پیروزی و یک تساوی، شکست نخورده بود. از طرفی بعد از شکست سنگین ذوبی ها در لیگ برتر فوتبال ایران در شهر تبریز مقابل گسترش فولاد، اصفهانی ها به شدت به دنبال پیروزی در این دیدار بودند تا غرور خود را بازیابند.
شاگردان یحیی گل محمدی که در دیدار رفت مقابل این تیم به تساوی بدون گل رسیده بودند، با لباس یک دست سفید مقابل آبی پوشان بنیادکار به میدان رفتند و در ابتدای نیمه نخست در دقیقه سوم با شوت دانیال اسماعیلی فر در داخل محوطه ۱۸ قدم دروازه بنیادکار به گل برتری رسیدند.
در ادامه این رقابت و در دقیقه ۲۶ توپ ارسالی از سمت چپ دروازه بنیادکار را کاوه رضایی با ضربه سر به دستان مرادجان زوخوروف دروازه بان بنیادکار زد.
در دقیقه ۳۳ از محوطه چپ بنیادکار توپ ارسالی بازیکنان ذوب آهن از نقطه کرنر را وحید محمدزاده با ضربه سر محکم وارد دروازه ازبک ها کرد تا دومین گل تیمش را در نیمه نخست به ثمر برساند.
نیمه دوم این دیدار نیز با حملات شاگردان یحیی گل محمدی همراه بود و در دقیقه ۵۰ پاس زمینی کاوه رضایی را مهدی رجب زاده کاپیتان ذوب آهن با بغل پای ساده وارد دورازه زوخوروف کرد.
شاگردان سرگئی لوشچان سرمربی تیم فوتبال بنیادکار که مقابل حملات ذوبی ها درمانده شده بودند شالوده تیمی خود را با دریافت سه گل از دست دادند تا کاوه رضایی در دقیقه ۶۹ که در این دیدار مرد شماره یک ذوبی ها بود از دفاع شکننده بنیادکار استفاده کند و با فرار خود از میان مدافعان با مصاف تک به تک با زوخوروف دروازه بان بنیادکار گل چهارم ذوب آهن را به ثمر برساند.
تیم فوتبال بنیاد کار که تمام داشته های خود از دست رفته می دید در ۱۵ دقیقه پایانی این دیدار با انجام بازی هجومی توانستند با ضربه سر ساتو مینوری که در محوطه آفساید نیز بود،‌ یکی از گل های خورده را جبران کند.
بازیکنان ذوب آهن پس از دریافت گل، از سوی مرتضی تبریزی که از دقیقه ۶۶ به جمع سفید پوشان ذوب آهن اضافه شده بود، از زاویه بسته دروازه زوخوروف سنگربان بنیادکار را باز کرد تا گل پنج تیمش را به ثمر برساند.
ذوبی ها که بازی را تمام شده می دانستند در دقیقه ۸۹ از نقطه کرنر از سوی نورماتو دروازه خود را باز شده دیدند تا این دیدار با نتیجه پنج بر دو به سود ذوب آهن به پایان برسد.
تیم فوتبال ذوب آهن با این پیروزی ۸ امتیازی شد و در صدر گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.
در نیمه اول دیدار ذوب آهن و بنیادکار یکی از تماشاگران ترقه‌ای به داخل زمین پرتاب کرد که باعث تذکر جدی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.
ماموران انتظامی فرد پرتاب کننده ترقه که نوجوانی ۱۶ ساله بود را از طریق دوربین‌های ورزشگاه شناسایی و دستگیر کردند.
تیم فوتبال لخویا هم در قطر با ۴ گل النصر عربستان را مغلوب کرد تا با ۵ امتیاز در مکان دوم این گروه قرار گیرد.
ترکیب تیم فوتبال ذوب‌آهن:
محمدرشید مظاهری، ولید اسماعیل، وحید محمدزاده، علی حمام، هادی محمدی، دانیال اسماعیلی‌فر(دقیقه ۶۶مرتضی تبریزی)، قاسم حدادی فر(دقیقه ۷۸محمد رضا عباسی)، احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، مهدی رجب‌زاده و کاوه رضایی
ترکیب تیم فوتبال بنیادکار:
مرادجان زوخوروف، ویکتور کارپنکو، چاکر زوقی، رستمجان آشورماتوف، اکرم جان کومیلوف، اتابک شوکوروف، ساتو مینوری، آلکساندر آلنپیجویچ( چاکر زوارقی دقیقه۳۷)، یوریکا بولجات، بهادر نسیم‌اف و دلشاد احمدعلیف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا