حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

دستگیری سارق وکشف ۱۶ فقره سرقت داخل خودرودر خمینی شهر /دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۳۰ فقره سرقت در “غرب اصفهان”

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ “خسرو احمدی” در گفت: ماموران گشت انتظامی شهرستان “خمینی شهر ” حین گشت زنی در سطح این شهرستان یک سارق داخل خودرو را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه از این سارق یک گوشی تلفن همراه مسروقه کشف شد ادامه داد: در بازجوئی های بعمل آمده ۱۶ فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان “خمینی شهر” کشف شد.

سرهنگ احمدی بیان داشت : در این خصوص پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر در پایان به دارندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: حتی الامکان خودروی خود را در پارکینگ پارک کنید ، در صورتی که مجبور به پارک خودرو در خیابان یا کوچه شدید وسایل با ارزش را داخل خودرو و در معرض دید قرار ندهید و خودروی خود را به سیستم های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر ، سوئیچ مخفی و … مجهز کنید.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۳۰ فقره سرقت در “غرب اصفهان”

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک سارق حرفه ای اماکن خصوصی و کشف ۳۰ فقره سرقت در “غرب اصفهان” خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه غرب پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ کریمی افزود: کارآگاهان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و سارقی حرفه ای را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با دلالت متهم به پلیس آگاهی، تحقیقات از وی صورت گرفت و متهم در تحقیقات انجام شده به ۳۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد، به همشهریان توصیه کرد: در صورتی که محوطه ساختمان و کارگاه ها فاقد روشنایی کافی است، روشنایی لازم را تامین و برای کلیه درب ها به ویژه درب ورودی از قفل های مطمئن استفاده کنند.#

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا