عناوین اخبار

شکایت ۱۱عضو شورای شهر تهران به فرمانداری

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا،غلامرضا انصاری با بیان اینکه برخی از اعضای شورای شهر درخصوص بررسی روند بودجه به هیات رئیسه شورا تذکر داده و درخواست رسیدگی به موضوع را داشته اند ‌افزود: من به همراه ۱۰ نفر از اعضای شورای شهر (احمد مسجد جامعی، ولی‌الله شجاع‌پوریان، محسن سرخو
، رحمت‌الله حافظی، احمد حکیمی‌پور، محمد حقانی، فاطمه دانشور، محمد مهدی تندگویان، مجتبی شاکری، عبدالحسین مختاباد) شکایتی را تنظیم و به وزارت کشور، فرمانداری و استانداری تهران ارسال کردیم.
انصاری تاکید کرد:‌ دراین زمینه، دو عضو شورای شهر تهران بیش از دیگران مقصر هستند که باید به تخلف این دو نفر به صورت جدی رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه بخش مصارف بودجه سال ۹۵ شهرداری تهران در صحن شورا مطرح نشده، عنوان کرد:‌ این درحالی است که تک تک مصارف و هزینه‌های بودجه باید کد پروژه داشته و در شورا مورد بررسی و تصویب قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد:‌ اگر نهادهای ذیربط به شکایت ۱۱ عضو رسیدگی کنند، زمینه اصلاح بودجه شهرداری تهران در سال ۹۵ فراهم می شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران تنظیم شکایت را حمایت قانونی از حق شهروندان دانست و افزود: بررسی دقیق بودجه و رعایت عدالت حق شهروندان است که اعضای شورای شهر باید آن را مطالبه کنند.
محمد حقانی عضو دیگر شورای شهر تهران نیز اسفند ماه گذشته به دلیل تصویب نشدن مصارف بودجه سال ۹۵ شهرداری تهران در صحن شورا از مهدی چمران به فرمانداری تهران شکایت کرده بود.
بودجه ۱۷۶ هزار و ۸۰۰ میلیاردی ریال شهرداری تهران برای سال ۹۵ اواخر سال گذشته به تصویب شورای شهر رسیده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا