شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

۱۷ جایگاه‌ کوچک سوخت برای نخستین بار در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، هادی نباتی‌نژاد با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان در سال جاری نیز مانند سال گذشته اجرای طرح «هر هفته چند افتتاح» را در دستور کار دارد، اظهار کرد: ۱۷پمپ بنزین‌ کوچک در قالب بیست و یکمین برنامه از سری برنامه‌های «هر هفته چند افتتاح» با حضور معاون وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، شهردار اصفهان، اعضای شورای شهر و مدیران شهری اصفهان به طور رسمی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از جایگاه سوخت کوچک بنزین توسط شهرداری اصفهان با مشارکت و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تصریح کرد: در این برنامه فاز اول جایگاه‌های کوچک سوخت بنزین برای نخستین بار در کشور به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه اجرای طرح راه‌اندازی جایگاه کوچک سوخت بنزین در شهر اصفهان زمینه‌ساز تمایل مسئولان دیگر کلانشهرهای کشور برای راه‌اندازی این جایگاه‌ها در شهرهایشان شده است، افزود: تاکنون گروه‌های زیادی از شهرهای مختلف کشور برای بازدید و الگوبرداری از این جایگاه‌ها به اصفهان سفر کرده‌اند.

وی کاهش هزینه‌ها، ارتقای سلامت شهروندان، کاهش ترافیک در خیابان‌های سطح شهر و خدمات‌رسانی مطلوب و به موقع به شهروندان را از اهداف بهره‌برداری از جایگاه‌‌های کوچک سوخت در سطح شهر اصفهان عنوان کرد و ادامه داد: در آینده نزدیک، فاز دو این طرح نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

نباتی‌نژاد اضافه کرد: آیین بهره‌برداری رسمی از فاز نخست جایگاه‌های کوچک سوخت شهر اصفهان روز شنبه ۲۱ فروردین ماه جاری در محل تالارهای هشت بهشت شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا