حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

شعله فندک یک خودرو را در رزن همدان به آتش کشید

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا ،محسن عابدینی افزود: یکدستگاه خودرو سواری پژو دارای مخزن ال پی جی که بصورت غیر استاندارد نصب شده دچار آتش سوزی شد.
وی توضیح داد: راننده این خودرو پیش از حرکت اقدام به روشن کردن سیگار کرده بود که بعلت نشت گاز به داخل خودرو ، این وسیله نقلیه آتش می گیرد.
وی افزود: بگفته راننده این وسیله نقلیه به علت نقص در سیستم گاز ال پی جی، گاز به داخل خودرو نشت کرده و خودرو را دچار حریق کرده است.
مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رزن اظهار کرد: پس از بروز آتش، راننده بلافاصله از خودرو خارج شده و قصد خارج کردن دیگر سرنشین این خودرو را داشت که هر دو از ناحیه صورت دچار آسیب شده و به بیمارستان ولیعصر (عج) منتقل می شوند.
عابدینی افزود: پس از حضور آتشنشانی در محل حادثه، شمار زیادی از مردم بعلت هراس از انفجار مخزن ال پی جی در محلی دورتر نظاره گر آتش گرفتن خودرو بودند.
وی اضافه کرد: تیمهای آتش نشانی با استفاده از امکانات موجود اقدام به مهار آتش کردند با این وجود بخش زیادی از این خودرو در آتش سوخت.
شهرستان رزن با سه بخش مرکزی، قروه و سردرود، ۱۲۶ روستای دارای سکنه و در مجموع با ۱۱۹ هزار نفر جمعیت در ۸۱ کیلومتری مرکز استان قرار دارد.
روستای امتلر، از توابع بخش مرکزی شهرستان رزن است و در فاصله حدود ۱۲ کیلومتری رزن قرار دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا