شهر و جامعهعناوین اخبار

جزئیات مراسم تشییع پیکر شهید مبارزه با مواد مخدر اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ” غلامرضا شهریاری” رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر پاک شهید”اصغر قضاوی” که روز گذشته در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود ساعت ۹ صبح فردا با حضور مردم شهید پرور و ولایتمدار شهر اصفهان در مقابل درب منزل پدری وی واقع در خیابان ابوذر ۲۰ منطقه خوراسگان به سمت میدان اصلی خوراسگان و از ساعت ۱۰ صبح نیز از میدان فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان انجام خواهد شد.

وی افزود: ضمناً مراسم یادبود این شهید گرانقدر امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد سید واقع در خیابان ابوذر ۲۰ منطقه خوراسگان برگزار می شود که از تمامی مردم قدر شناس و شهید پرور شهر اصفهان دعوت می کنیم تا در مراسم های یاد شده حضور یابند.

گفتنی است، کارمند پاسدار شهید “اصغر قضاوی” متولد سال ۱۳۴۷ بوده و مدت  ۲۸ سال در نیروی انتظامی مشغول خدمت بود. ثمره عمر پربرکت این شهید گرانقدر دو فرزند پسر ۲۰ و ۱۳ ساله است. وی مدتی نیز در جبهه حضور داشته و از جانبازان دوران دفاع مقدس نیز بود.

از خصوصیات اخلاقی شهید قضاوی می توان به خوشرویی، جدیت و متعهد بودن در کار، توجه ویژه به نماز اول وقت ، احساس مسئولیت ، خیرخواهی و دستگیری از مستمندان و افراد بی بضاعت یاد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا