حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ۵۲۷ کیلوگرم تریاک و حشیش در اصفهان // شهادت یک مامور پلیس اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سردار” عبدالرضا آقاخانی” گفت: در ادامه استمرار طرح های ویژه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در مقابله با اشرار و قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و یگان تکاوری این فرماندهی از انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر از مسیر کویر شهرستان نائین مطلع شدند و بلافاصله در محل مذکور حضور یافتند.

وی افزود: ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه روز گذشته، جمعه ۲۰ فروردین ماه سرانجام سه دستگاه خودروی سواری قاچاقچیان مشاهده شد که با توجه به مسلح بودن اشرار و قاچاقچیان، ماموران با آنان درگیر شدند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در این درگیری یک ساعته، سه نفر از قاچاقچیان دستگیر و دو نفر نیز به ضرب گلوله مجروح شدند و مقدار۵۲۷کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک وحشیش به همراه سه قبضه سلاح کلاشینکف و مقادیر زیادی مهمات و فشنگ های مربوطه کشف و سه دستگاه خودرو سواری و تجهیزات مخابراتی توقیف شد.

سردار آقاخانی اظهار داشت: در این عملیات انتظامی پیچیده و موفق یکی از ماموران شجاع، مخلص و ولایتمدار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:  در حال حاضر با برخوردهای صورت گرفته و اقدامات شایسته پلیس استان، تمامی اشرار و قاچاقچیان مسلح در این عملیات، دستگیر شدند و تجهیزات آنان توقیف و امنیت در استان برقرار شد.

فرمانده انتظامی استان، خاطر نشان کرد: ماموران نیروی انتظامی هر لحظه آماده جهاد و شهادت هستند و با خدای خود عهد بستند تا آخرین قطره خون خود با نا امن کنندگان امنیت و آرامش مردم، مبارزه کنند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا