شهر و جامعهعناوین اخبار

عملیات عمرانی امامزاده سید صالح(ع) خوانسار آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار با همکاری اعضاء هیئت امناء امامزاده سید صالح(ع) خوانسار در راستای رفاه حال مسافران و زائران عملیات احداث ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی جدید را در جوار این امامزاده واجب التعظیم آغاز کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این عملیات با توجه به مراجعه خیل عظیم زائران و مسافران جهت زیارت این امازاده عظیم الشان و همچنین مستهلک شدن سرویس های بهداشتی قدیمی این امامزاده صورت می گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خوانسار در ادامه افزود: این پروژه عمرانی در مساحت ۱۴۰ متر مربع صورت می گیرد و اعتباری بیش از ۱ میلیارد ریال نیازمند می باشد که در صورت تامین این بودجه امیدواریم که عملیات احداث آن ها تا پایان سال جاری به اتمام برسد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین احداث این سرویس های بهداشتی بر اساس طرح جامع این امامزاده که قبلا به تایید دفتر فنی بقاع متبرکه و موقوفات سازمان اوقاف و امور خیریه رسیده است صورت می گیرد.

وی در ادامه بیان کرد: نسب این امامزاده بزرگوار با چند واسطه به موسی بن جعفر(ع) می رسد که بسیاری از مراجع تقلید و سادات شهرستان های خوانسار، گلپایگان، فریدن و الیگودرز نیز از نوادگان ایشان هستند و حرم مطهر وی نیز در محله بیدهند خوانسار واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا