پیشخوانعناوین اخبار

بازگشت بنزما و واران به تمرینات رئال مادرید

به گزارشپایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از بانکوک پست، کریم بنزما مهاجم فرانسوی و رافائل واران مدافع میانی رئال مادرید، امروز به تمرینات تیم بازگشتند. انتظار می رود که هر دو بازیکن سه شنبه شب برای دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر وولفسبورگ حضور داشته باشند.
کریم بنزما به علت آسیب دیدگی زانو، نتوانست در دیدار شب گذشته لالیگا برابر ایبار و همچنین دور رفت هفته گذشته لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد. ولی انتظار می رود که برای دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا آماده باشد. رئال در دیدار برابر ایبار با نتیجه پرگل ۴ بر صفر به برتری رسید.
رئال مادرید باید در دور برگشت شکست ۲ بر صفر دور رفت را جبران و برای پنجمین سال متوالی به مرحله نیمه نهایی صعود کند. رئال باید برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ۳ گل به حریف آلمانی بزند و گلی هم دریافت نکند.
واران به علت مصدومیت عضله پا در دیدار فرانسه برابر روسیه، دو هفته از میادین دور بود. فرانسه میزبان یورو ۲۰۱۶ ، ۱۱ فروردین با نتیجه ۴ بر ۲ روسیه میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ را شکست داد.
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در دیدار دیشب برابر ایبار با هشت تغییر در ترکیب تیم، موجب شد که شاگردانش در نیمه اول چهار گل به ثمر برساند تا با چهار امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونای صدرنشین، در مکان سوم جدول رقابت های لالیگا قرار گیرند.
رئال مادرید با قدرت هر چه تمام تر در دیدار سه شنبه به همراه سرخیو راموس کاپیتان که دوران محرومیتش به پایان رسیده به میدان می رود. همچین گرت بیل، لوکا مودریچ و تونی کروس که در دیدار برابر ایبار استراحت کردند، نیز حضور خواهند داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا