پیشخوانتيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری انتخابات نفر پنجم در انتخابات میان‌دوره‌ای قطعی است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایمنا، در حالی که قائم مقام وزیر کشور در گفتگو با سایت اطلاع رسانی دولت در روز گذشته از انتخاب نفر ششم انتخابات حوزه اصفهان به جای نفر سوم خبرداده بود رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان اصفهان، قطعی شدن انتخاب نفر ششم را  به عنوان آخرین نماینده اصفهان رد کرد.
مرتضی طبیبی در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت: طی تماسی با ستاد انتخابات شورای نگهبان تصمیم این مرجع  مبنی بر ابطال انتخابات نفر سوم و همچنین برگزاری انتخابات نفر پنجم در انتخابات میان‌دوره‌ای در سال آینده، قطعی است.
با توجه به مطالبی که سخنگوی شورای نگهبان و سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح کرده‌اند، انتخاب نفر ششم انتخابات حوزه اصفهان به جای نفر سوم تکذیب می‌شود.
چندی پیش سیامک ره پیک سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان  در گفتگو با صدا و سیما نیز در مورد ابطال  آرای مینو خالقی بیان کرد: این فرد رد صلاحیت نشده است، بلکه آرای وی از طرف شورای نگهبان ابطال شده است و انتخابات مجلس در اصفهان برای انتخاب جایگزین این فرد به انتخابات میان دوره‌ای انتقال یافت./

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا