پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبارمخابراتمسکن و عمران

کلیه استعلامات فعالیت‌های شهرداری از طریق دفاتر پیشخوان انجام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، وحید مهدویان اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح برون‌سپاری و ارائه خدمات شهرسازی شهرداری اصفهان از طریق دفاتر پیشخوان از اوایل اردیبهشت ماه سال ۹۴ که از منطقه ۶ و پاسخگویی فرم‌های استعلام بانک آغاز و به تدریج تا اواخر سال ۹۴ در تمام مناطق و پاسخگویی کلیه استعلامات بانک و دفترخانه اجرا و پیاده شد.

وی ادامه داد: طبق آمار پیوست جمعاً تعداد ۱۵ هزار و ۲۷۴ پاسخ استعلام انجام شده که در این میان شهرداری منطقه ۷ با تعداد ۳ هزار و ۱۲۶ استعلام بالاترین آمار و مناطق ۶، ۱۰ و ۱۲ در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

مدیر شهرسازی الکترونیک و برون‌سپاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در ادامه تصریح کرد: همچنین پرداخت عوارض ۴ درصد نقل و انتقال شهرداری به جز بانک شهر از طریق کلیه بانک‌ها قابل پرداخت است.

وی بیان کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده با مدیر درآمد شهرداری اصفهان در جهت طرح تکریم ارباب رجوع و تسریع و تسهیل در پاسخگویی به مراجعین، مقرر شد پرداخت قبض عوارض ۴ درصد نقل و انتقال که پیش از این تنها از طریق بانک شهر و در مناطق ۱۵گانه شهرداری انجام می‌گرفت به صورت غیر حضوری و از طریق کلیه دستگاه‌های عابر بانک، اینترنت و … قابل پرداخت است.

مهدویان افزود: این خدمت در راستای توسعه شهرسازی الکترونیک به شهروندان محترم اصفهان صورت گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا