پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

بارش ها ادامه دارد/احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از سازمان هواشناسی کشور، این سامانه همچنان در غرب، جنوب غرب، شمالغرب، دامنه های البرز مرکزی، مناطق مرکزی، دامنه های زاگرس و بصورت ضعیف تر در شمال شرق کشور و بتدریج در مناطق جنوبی کشور فعال خواهد بود.
این گزارش افزود، انتظار داریم بیشینه بارش های این سامانه امروز (سه شنبه ) در استان های ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مناطق غربی کردستان و کرمانشاه، جنوب استان آذربایجان غربی ، زنجان، خوزستان و در روز چهارشنبه (فردا) بیشینه بارش در استان های خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، زنجان، مرکزی، قم، غرب اصفهان، غرب فارس، شمال فارس و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران و سمنان ادامه یابد.
همچنین در روز پنجشنبه این هفته ضمن تداوم بارندگی ها در غالب مناطق غربی، سواحل دریای خزر، شمال شرق و جنوب کشور، بارش ها در استان های ایلام، خوزستان، بوشهر، کرمانشاه، زنجان، لرستان، مرکزی، همدان، غرب و جنوب فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز و تهران از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.
بر اساس این گزارش ، پدیده غالب مناطق یاد شده در این مدت بارش باران گاهی با رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ خواهد بود و این شرایط جوی در مناطقی که بیشینه بارش دارند منجر به آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه خواهد شد. طی امروز و فردا وزش باد درغرب و جنوب غرب کشور از شدت بیشتری برخوردار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا