شهر و جامعهعناوین اخبار

کارت بزنید؛ هدیه بگیرید

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گسترانعلیرضا صلواتی و به نقل از ایمنا ،اظهارکرد: تاکنون ۷۰ درصد از تاکسی‌های شهر اصفهان به سامانه هوشمند مجهز شده است.
وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نیمه اول سالجاری ۳۰ درصد باقیمانده به سامانه هوشمند تاکسی مجهز می شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به ضرورت استفاده از سامانه هوشمند تاکسی تصریح کرد: ۳۰ درصد از تاکسیرانانی که سامانه هوشمند را بر روی خودرو خود نصب کرده اند، از سامانه استفاده نمی‌کنند.
صلواتی با اشاره به اجرای طرح‌های تشویقی در استفاده از سامانه هوشمند تاکسی خاطرنشان کرد: به منظور تشویق تاکسیرانان و شهروندان در استفاده از سامانه هوشمند ۵ درصد تخفیف برای شهروندان و ۵ درصد افزایش کرایه برای رانندگان پیش بینی شده است.
وی با تاکید بر اینکه بودجه برای اعمال ۱۰درصد طرح تشویقی نیز تامین شده است، اظهارکرد: در پایان هر ماه نیز پیامک پرداخت کرایه تشویقی برای رانندگان تاکسی که از سامانه استفاده می‌کنند نیز ارسال می‌شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: کمیته فرهنگ شهروندی نیز به تازگی مزایای استفاده از سامانه هوشمند تاکسی را در شهر به شهروندان و رانندگان تاکسی اطلاع رسانی‌ می‌کند.
صلواتی اضافه کرد: شهروندان نیز باید استفاده از سامانه هوشمند تاکسی را از رانندگان مطالبه کنند چرا که پرداخت کرایه از طریق سامانه هوشمند عادلانه محاسبه می‌شود و مسافت و زمان در آن لحاظ می‌گردد.
وی با اشاره به اینکه طی بررسی های انجام شده هیچ سامانه هوشمند خرابی وجود ندارد، گفت: برخی رانندگان اذعان می کنند که سامانه خراب است و به همین خاطر از آن استفاده نمی کنند در حالی که شهرداری خرابی دستگاهها را رد می کند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان افزود: تذکرات لازم به رانندگان تاکسی برای استفاده از سامانه هوشمند داده می شود و در مرحله آخر در صورت عدم رعایت رانندگان، خودرو توقیف می شود البته امیدواریم به این مرحله نرسیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا