شهر و جامعهعناوین اخبار

وضعیت تولید و صنعت از مرز هشدارگذشته است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان ؛ سید عبد الوهاب سهل آبادی در نشست اعضای هیات مدیره کانون  فرمایان با علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام هشدارنسبت به وضعیت تولید در کشور گفت: متاسفانه ما همچنان در بخش های مانند بانک ها به تحریم های داخلی گرفتار هستیم.

وی تصریح کرد: این روز ها مساله سوئیفت مورد بحث و مناقشه است اما باید تصریح کنم تغییر نحوه رفتار بانک ها با تولید کنندگان و صنعتگران بیشتر از حل مسئله سوئیفت برای جامعه کار و تولید اهمیت دارد.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: چه گونه ممکن است بهره مرکب برای وام ها پرداخت شود، میلیون دلار کالای قاچاق به کشور وارد شود، هزینه های تولید چندین برابر شود ، فشار ادارت مالیات و سازمان های  تامین اجتماعی به حداکثر ممکن افزایش یابد و باز هم کشور از رکود خارج شود؟

نایب رییس کانون کارفرمایان ایران افزود: فعالان اقتصادی و تشکل های این بخش با تمام پتانسیل های خود آماده اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی  با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب هستند اما متاسفانه هنوز نشانه ای از دمیده شدن روح این سیاست ها در بدنه اجرایی کشور دیده نمی شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا