شهر و جامعهعناوین اخبار

مراسم هفتمین روز شهادت، شهید پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ” غلامرضا شهریاری”، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: مراسم هفتمین روز شهادت شهید سرافراز اسلام جانباز دوران دفاع مقدس پاسدار”اصغر قضاوی” از نیروهای شجاع و دلیر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان روز پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه در مسجد محله علیا واقع در خوراسگان، خیابان اباذر ۱۶ برگزار می شود.

وی افزود: همچینین مراسم یادبودی نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۸و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۷ فروردین ماه در خیمه گلستان شهدای شهر اصفهان و سپس بر سر مزار آن شهید والا مقام برگزار می شود.

سرهنگ شهریاری اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان از عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور به ویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، یادگاران و رزمندگان دفاع مقدس دعوت می کند تا با حضور پرشور در مراسم های یاد شده موجب خوشنودی قلب نازنین حضرت ولی عصر (عج) ، تداوم راه شهیدان والامقام و میثاق مجدد با رهبر انقلاب و تسلی خاطر خانواده شهید شوند.

گفتنی است، جانباز شهید پاسدار اصغر قضاوی ظهر روز جمعه در درگیری ماموران پلیس با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در شهرستان نایین به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا