حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ۲۶ فقره سرقت داخل خودرو در شرق اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان ،سرهنگ “جهانگیر کریمی”گفت: در پی وصول چند شکایت مبنی بر سرقت داخل خودرو در محدوده شرق شهر اصفهان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و گشت های محسوس و نامحسوس را راه اندازی کردند.

سرهنگ کریمی بیان داشت: یکی از واحد های گشتی، حین گشت زنی به فردی که در حال سرقت از داخل خودرویی بود، برخورد و او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: این سارق در بازجویی های پلیس به ۲۶ فقره سرقت از داخل خودروی شهروندان در محدوده شرق شهر اصفهان اعتراف کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن اشاره به این که فرد سارق به مقامات قضائی تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: تعداد بسیار زیادی از این خودروهای سرقتی، بدون تجهیزات ایمنی در خیابان رها شده بودند که لازم است همشهریان، خودروهای خودشان را در پارکینگ منزل پارک و از پارک آن داخل کوچه خودداری و در صورت پارک در بیرون منزل، حتما از تجهیزات ایمنی مثل دزدگیر، قفل پدال و سوئیچ مخفی استفاده و یا این که سر شمعی ها را خارج کنند و باطری را بردارند یا این که خودرو را در زیر پنجره و یا محلی که بر آن دید دارند پارک  و یا از پارکینگ منزل همسایگان و یا اقوام نزدیک استفاده کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا