حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ۱۰۹کیلو هروئین در ایست و بازرسی شهید”امامی”شهرضا /توقیف یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برنج قاچاق در”شهرضا”

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ “حمید امیرخانی” د گفت: ماموران مستقر در ایست و بازرسی شهید “امامی” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو۴۰۵ مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی ادامه داد: راننده خودرو به فرمان ایست توجهی نکرد و اقدام به فرار کرد که ماموران وارد عمل شدند و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ امیرخانی اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو، ۱۰۹ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این زمینه، یک سوداگر مرگ دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا، خاطر نشان کرد: پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ مبارزه می کند و اجازه جولان و فعالیت به آنها نخواهد داد. #

توقیف یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برنج قاچاق در”شهرضا”

سرهنگ “حمید امیرخانی” گفت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۵۷۵ کیسه برنج ۴۰ کیلویی به وزن ۲۳ تن فاقد هر گونه مجوز معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی ارزش برآورد شده این محموله را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این زمینه راننده خودرو دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا، خاطر نشان کرد: پلیس در راستای وظایف قانونی اش با قاچاقچیان کالا برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا