پیشخوانعناوین اخبار

اقتصاد به مساله اصلی کشور تبدیل ‌شده است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از ایرنا ، شعبانعلی رمضانیان عصر چهارشنبه در همایش نهضت روشنگری و بصیرت افزایی بسیج فرهنگیان افزود: با توجه به نام گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مسئولان باید برای حل مسائل ومشکلات اقتصادی از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنند.
وی بیان کرد: دشمن تحریم ها را به نیت خسته کردن مردم طراحی کرده تا مردم را وادار به ایستادن در مقابل نظام کرده تا با فشار بر مسئولان فرصت گرفتن تصمیمات کارشناسی را از آن‌ها بگیرد.
رمضانیان گفت: با مرور اسناد و برنامه‌های دشمن در سال ۹۱ مشخص می شود از همان سال بر موضوع تحریم جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به اهداف خود تاکید کرد و سعی داشت از طریق تحریم به مردم و مسئولان فشار آورد.
وی اظهار داشت: عیان کردن بی‌نظمی و بی‌ثباتی در جامعه از دیگر تصمیمات وبرنامه های دشمن در کشور بود زیرا با به وجود آمدن این مشکلات یک شکاف و دو دستگی بین صاحب‌نظران ایجاد می‌شود.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان اضافه کرد: احیا تفکر سکولاری و وادار کردن جمهوری اسلامی ایران به تسلیم از جمله طراحی‌های دشمن بود که با اعمال این تفکر قصد سخت کردن زندگی برمردم وفشار برمسئولان را داشت.
وی یاد آورشد: احیا تفکر سکولاری یا دین‌داری منهای روح انقلابی به‌ صورت شفاف در برنامه‌های دشمن در کشور گنجانده شده بود.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان بیان کرد: دشمن با آن پیشینه، برنامه و نوع نگاه در طی ۳۷ سال گذشته به جمهوری اسلامی ایران یک ‌لحظه دست از دشمنی برنداشته وقصد داشت تا ایران را وادار به کنار آمدن با آمریکا کند.
وی بیان کرد: ما این را قبول داریم که مشکل اقتصادی زیاد شده و زندگی برای ما سخت است، نرخ طلاق بالا رفته و آسیب‌های اجتماعی در بدترین وضع است، ولی این را قبول نداریم که راه حل مشکلات کشور راهی است که دشمن برای ما ترسیم کرده است.
رمضانیان با تاکید بر اینکه با تحریم صنعت هسته‌ای ودفاعی مشکلات کشور حل نخواهد شد یادآور شد: همگی باید پایبند به انقلاب و ارزش‌های آن باشیم زیرا دشمن می‌خواهد جهت و راه ما را عوض کند.
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان خاطرنشان کرد: غربی‌ها می‌خواهند ایران را وادار به دست کشیدن از جبهه مقاومت کرده و ما نیز باید آگاه باشیم که مدافعان حرم جان می دهند تا ارزش‌های اسلامی و انقلابی حفظ ش

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا