پیشخوانعناوین اخبار

برانکو: به جایگاهی رسیدیم که به ما تعلق داشت

برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی چهار بر دو پرسپولیس مقابل استقلال و صعود سرخپوشان به صدر جدول رده بندی لیگ برتر اظهار داشت: امروز شاهد یک شهرآورد بسیار عالی بودیم و خوشحالیم که هواداران خود را با این نتیجه خوب خوشحال کردیم. فکر می کنم مردم هرگز بازی با چنین کیفیتی به خاطر نداشته باشند.
وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می گویم که اسیر فضای مسابقه نشدند و با عملکرد کامل خود استحقاق این پیروزی را داشتند. شهرآورد مسابقه ای است که بازیکنان برنده آن را مشخص می کنند و به این خاطر پیروزی را به بازیکنانم تبریک می گویم.
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: به رده ای در جدول که دلمان می خواست و استحقاقش را داشتیم رسیدیم؛ رده ای که از ابتدا هم به ما تعلق داشت.
وی گفت: اگر قهرمانی را به بهترین نحو به تماشاگران خود هدیه نکنیم بازهم هیچ کاری نکرده ایم. باید حداکثر تمرکز را داشته باشیم و اسیر جو نشویم تا در مسابقات باقی مانده هم نتایج خوبی کسب کنیم.
برانکو ایوانکوویچ در ادامه افزود: نیازی نیست از مقدار خوشحالیم بگویم و فقط می توانم بگویم برد باشکوهی در چنین فضایی بود. همه از این دربی زیبا لذت بردند زیرا گل های زیادی را تماشا کردند. چیزی که خیلی مهم بود پیروزی ما است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: خوشحالم که توانستیم جواب محبت های هواداران را بدهیم و به حق خود در جدول رسیدیم.
وی تصریح کرد: چهار بازی دیگر در لیگ مانده و حق نداریم به خاطر این برد خود را گم کنیم. اطمینان دارم بازیکنانم به خوبی می دانند چه بازی های سختی در پیش رو است.
برانکو اظهار کرد: بازیکنان نقش مهمی در این پیروزی دارشتند و به خاطر انگیزه بالایشان به آنها تبریک می گویم.
وی درخصوص از دست دادن پنالتی از سوی مهدی طارمی، گفت: تقصیر من بود که از قبل مهدی را برای زدن این پنالتی انتخاب نکرده بودم و کمی نبود تفاهم در انتخاب زننده این ضربه به وجود آمد. طارمی در ۱۵ روز اخیر هرروز تمرین زدن پنالتی داشته و مطمئن باشید بازهم او در میان گزینه های پنالتی زن ما خواهد بود.
برانکو در رابطه با زدن ۴ گل در دربی،خاطرنشان کرد: هیچ وقت به تعداد گل ها فکر نمی کنم و به تنها چیزی که فکر می کنم سه امتیاز بازی است. امروز ما رقیبمان را بردیم که در طول فصل صدرنشین لیگ بوده و یک تیم بسیار عالی است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: اعتماد زیادی به بازیکنانم داشتم و می دانستم آنها می توانند بازهم توانایی های بالای خود را نشان دهند.
برانکو درخصوص اینکه آیا قول قهرمانی می دهد، افزود: هرگز قول نمی دهم زیرا این کار را دوست ندارم. در نیم فصل نخست و پس از بازی با ذوب آهن زمانی که در جایگاه ۱۶ جدول بودیم گفتم برای قهرمانی خواهیم جنگید. از حالا تا قهرمانی ۴ بازی فاصله داریم و باید بدانیم به قهرمانی نزدیک هم نشدیم و تنها در مسیر آن قرار گرفتیم. همه ما برای رسیدن به این مهم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.
وی افزود: فرمول ساده ای برای قهرمان شدن در لیگ داریم و آنهم بردن هر ۴ بازی پیش رو است. به خوبی می دانیم تمام تیم ها مقابل ما انگیزه بسیار بالایی دارند و ما هم برای رویارویی با آنها برنامه های خوبی داریم.
وی درمورد عملکرد داور مسابقه، گفت: در مورد عملکرد داور صحبتی ندارم. در گذشته اشتباهاتی به ضرر تیم ما بوده و این را به حساب اشتباهات فوتبالی می گذاریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که چه معجزه ای در این تیم انجام داده که از رده ۱۶ به صدر جدول رسیده است، اظهار کرد: شروع خیلی سختی در ابتدای لیگ داشتیم و یادم می آید همان اول فصل با وجود نتایج بسیار ضعیف هواداران به کنار ما آمدند و از تیم خود حمایت کردند. این همکاری دسته جمعی دلیل موفقیت های امروز پرسپولیس است. خوشبختانه مدیریت تیم از بروز حاشیه به پرسپولیس به خوبی جلوگیری کرد و ما توانستیم امروز صدرنشین لیگ با ۲۰ بازی بدون شکست باشیم.
برانکو ادامه داد: باید به طاهری این برد را تبریک بگویم و فکر می کنم امروز بازیکنان هدیه بسیار خوبی به او تقدیم کردند.
وی در خصوص انتقاد برخی کارشناسان فوتبال از مربیان خارجی، افزود: منتقد همیشه و در همه جای دنیا وجود دارد. وظیفه ما به عنوان مربی خارجی این است که با عملکرد خوب خودمان نظرات را تغییر دهیم.
برانکو درخصوص شوک فوت هادی نوروزی در متحد شدن بازیکنان پرسپولیس، گفت: درگذشت هادی نوروزی شوک بزرگی برای ما بود و زمان زیادی از ما گرفت تا به شرایط نرمال بازگردیم. با نتایجی که تا امروز بدست آوردیم می خواهیم دین خود را به کاپیتان مان ادا کنیم. خوشحالم امروز پسر هادی کنار ما بود و همیشه از حضور او به عنوان یک عضو از خانواده پرسپولیس استقبال می کنیم.
در ابتدای نشست خبری مدیر رسانه ای پرسپولیس ۴ گل رز به نشانه ۴ گل امروز پرسپولیس به برانکو داد که سرمربی سرخپوشان با ناراحتی این گل ها را کنار گذاشت و اعلام کرد دیگر زمان کری خواندن گذشته است.
هشتاد و دومین شهرآورد پایتخت بین تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال روز جمعه در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۴ بر ۲ به سود سرخپوشان تهرانی به پایان رسید و پرسپولیس با این پیروزی و رساندن امتیازات خود به عدد ۴۸ به صدر جدول رده بندی لیگ پانزدهم صعود کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا