عناوین اخبار

مجموعه جدیدطنز از امشب روی‌آنتن

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی شبکه یک، سوءتفاهم از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت ۱۸ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۰ پخش خواهد شد. بگفته کارگردان این مجوعه، سوءتفاهم دارای طنز نجیبی است که در فضای فانتزی تولید شده و در چارچوب قصه ها، مخاطبان با شخصیت های نوستالژی آن همزات پنداری می کنند.
مسعود عسگری افزود: این مجموعه در هر قسمت از سه اپیزود «شنگول و منگول»، «دالتون ها» و «مارکوپولو» تشکیل شده است که سعی شده خانواده های امروزی را در قالب فضای داستان های گذشته برده و پیام برنامه که پیشگیری از مصرف مواد مخدر هست را به بیننده منتقل کند.بطور مثال در اپیزود اول ما شنگول را بعنوان یک پسر دهه پنجاه، منگول پسر دهه شصتی و حبه انگور را بعنوان یک دختر دهه هفتادی نشان داده ایم، مادر این ها هم بعلت این که از فناوری روز عقب مانده است، تلاش می کند برای ارتباط با بچه هایش، از طریق فراگیری تکنولوژی روز، خود ش را به فرزندانش نزدیک کند.این کارگردان ادامه داد: اپیزود دالتون ها هم ماجرهای لوک خوش شانس، بوشوک و دالتون ها را در فضای کلانتری و بازداشتگاه روایت می کند. در اپیزود سوم هم مارکوپولوی متوهم را درکشتی به گل نشسته اش نمایش می دهد و درحالی که با همسرش در این کشتی زندگی می کند در یاد سفرهای گذشته اش است، غافل از این که به خاطر مصرف مواد مخدر دچار توهم شده و او به هیچ یک از این سفرها نرفته است.در این سفرهای خیالی، مارکوپولو با زورو، گروهبان گارسیا، خانم مارپل، ژان وال ژان، حنا دختری در مزرعه، رابین هود و داعشی ها همسفر می شود. مسعود عسگری تصریح کرد: هدف مجموعه طنز سوءتفاهم، انعکاس آثار زیانبار مصرف مواد مخدر و روشهای پیشگیری از آن است بطوری که تلاش شده در این سه اپیزود مهارت های زندگی را به خانواده ها آموزش دهیم و بگوییم که با بکارگیری این مهارت ها در زندگی خانواده ها چگونه می توانند از فرزندانشان در مقابله با موضوع مواد مخدر مراقبت کنند.کارگردان مجموعه طنز اپیزودی سوءتفاهم اظهار داشت: سعی کردیم بطور غیرمستقیم و نامحسوس موضوع مواد مخدر را در این مجموعه نمایش دهیم ولی از آنجایی که خیلی از خانواده ها با شکل و قیافه مواد مخدی و ابزار استعمال آن آشنایی ندارند، در برخی از اپیزودها ما به وضوح ماده مخدر شیشه و پایپ را نشان می دهیم. متاسفانه بسیاری از خانواده ها وجود چنین مواد و ابزار مصرفی را در اتاق فرزندانشان می بینند ولی به گمان این که این ها اشیایی دکوری است به راحتی از کنار آن می گذرند.
عسگری گفت: پیوند دهنده این سه اپیزود یک استند آپ کمدی است که توسط »بهزاد خرازی» اجرا می شود. رضا توکلی، پرستو صالحی، روشنک عجمیان، مالک سراج، محمدرضا ناصحی فر، محمدرضا عباسی نژاد، امیر زری وند، امید زارع، طناز دهقان، سهند جاهد، کامران مقدادی، اشکان گشتاسبی و پوریا قوری وند از بازیگرای طنز سوءتفاهم هستند که ۱۵ بازیگر مهمان نیز آنها را در هر قسمت همراهی می کنند.
سایر عوامل این مجموعه عبارتند از: سعید ستوده و مصطفی عبدی تصویربردار، امیر بنایی دکوراتور، طراح صحنه و لباس، بابک شعایی طراح گریم، محمد حبیبی صدا بردار، امیرعباسیان آهنگساز، مهدی اسدی خواننده تیتراژ پایانی، رسول محزون زاده تدوین، رضا عزیزی دستیار اول کارگردان، جاوید یزدانی مدیر برنامه ریزی، سینا وزیری و محمد نداف سرپرست نویسندگان، مسعود عسگری بازنویسی نهایی.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا