عناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

سفر هیات پتروشیمی اسپانیایی به تهران/امضای قرارداد خرید محصولات پتروشیمی از ایران

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  ایرنا ،مجید باطن در حاشیه نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، به حضور نمایندگان شرکت بارسلونای اسپانیا در دهمین نمایشگاه ایران پلاست اشاره کرد و افزود: نمایندگان این شرکت اسپانیایی به دنبال خرید برخی از محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های پلیمری از ایران هستند.
مدیر بازار و روابط بین‌الملل انجمن صفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی ایران اضافه کرد: نمایندگان شرکت بارسلونای اسپانیا به دنبال امضای قرارداد خرید برخی از گریدهای پلی اتیلن سبک و سنگین، پروپیلن و پلی پروپیلن از شرکت‌های پتروشیمی ایران هستند.
وی ادامه داد: قرار است بزودی مذاکرات نهایی بین برخی از شرکت‌های پتروشیمی ایران و این شرکت اسپانیایی برای توافق و امضای قرارداد فروش انجام شود.
وی گفت: شرکت‌های پتروشیمی ایران با توجه به تامین کامل نیازهای داخلی از ظرفیت مازاد برای عرضه و صادرات انواع محصولات پلیمری و پتروشیمی به شرکت‌های اروپایی و آسیایی از جمله بارسلونای اسپانیا برخوردارند.
برای نخستین بار در طول برگزاری این نمایشگاه بین‌المللی، تعداد کشورهای حاضر در نمایشگاه ایران پلاست به عدد بی‌سابقه ۲۵ کشور رسیده به طوری‌که تاکنون شرکت‌هایی از آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، جمهوری چک، سوئیس، هلند، دانمارک، لهستان، روسیه، بلژیک، چین، کره جنوبی، تایوان، هند، سنگاپور، ترکیه، امارات متحده عربی، عراق، بحرین، پاکستان، آفریقای جنوبی و استرالیا در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.
دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست که از ۲۵ فروردین با حضور ۵۰۰ شرکت از ۲۵ کشور در تهران آغاز به کار کرده است، تا فردا ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا