عناوین اخبار

شمسایی در آستانه تمدید قرارداد با قهرمان فوتسال آسیا

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا ،شمسایی افزود:‌ بودجه باشگاه تاسیسات به تصویب هیات مدیره رسیده است و ظرف ۳ روز آینده وضعیت تیم فوتسال این باشگاه مشخص می شود.
وی با بیان اینکه مذاکرات اولیه را با مدیرعامل باشگاه تاسیسات انجام داده است، گفت: برنامه های خود را برای حضور در ۳ جام (لیگ برتر، جام باشگاه های آسیا و جهان ) ارائه کرده ام.
شمسایی خاطر نشان کرد: به طور حتم نفراتی از ترکیب فصل گذشته تاسیسات خارج و بازیکنان جدیدی به تیم ملحق خواهند شد تا این تیم بتواند از عناوین قهرمانی خود دفاع کند.
سرمربی فصل گذشته تاسیسات دریایی در مورد حضور این تیم در رقابت های فوتسال جام باشگاه های جهان در قطر گفت: اگر قهرمانان سایر قاره ها در این رقابت ها حضور یابند، تیم تاسیسات نیز در این رویداد مهم که در روزهای ۲ تا ۹ تیرماه امسال در دوحه برگزار خواهد شد، شرکت می کند.
شمسایی با بیان اینکه تیم تاسیسات دریایی رقابت های سنگینی را در لیگ برتر ایران و جام باشگاه های آسیا و جهان پیش رو دارد، تصریح کرد: باید هرچه سریعتر تمرینات این تیم آغاز شود تا تاسیسات بتواند انتظارات اهالی فوتسال را برآورده کند.
رقابت های فوتسال جام باشگاه های آسیا در روزهای ۲۵ تیر تا ۲ مردادماه امسال در تایلند برگزار خواهد شد و قرار است لیگ برتر فوتسال ایران از روز ۱۵ تیرماه آغاز شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا