شهر و جامعهعناوین اخبار

جشن میلاد با سعادت امام علی(ع) در جوار امامزاده ساره مریم(س) نجف آباد برگزار می شود/جشن میلاد با سعادت حضرت علی اصغر(ع) در نطنز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز بزرگداشت مقام پدر و مرد جشن با شکوهی در جوار امامزاده ساره مریم(س) جوزدان برگزار می گردد.

وی در ادامه تصریح کرد: این ویژه برنامه در روز چهارشنبه ۱ اردیبهشت ماه که مصادف با ۱۲ ماه رجب است پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در جوار این امامزاده واجب التعظیم برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در ادامه افزود: ایشان از از نوادگان امام موسی کاظم (علیه السلام) می باشند و آستانه امامزاده ساره مریم (علیها السلام) در ۷ کیلومتری شهرستان نجف آباد و در مسیر پولادشهر ـ نجف آباد در کنار گلزار شهدای این شهر واقع شده است.

جشن میلاد با سعادت حضرت علی اصغر(ع) در نطنز برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار داشت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اصغر(ع) در نطنز جشن با شکوهی برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این جشن با حضور پرشور عاشقان اهل بیت(ع) و مردم مومن و ولایتمدار نطنز در روز یکشنبه ۲۹ فروردین ماه و در حسینیه حضرت علی اصغر(ع) شهرک ولیعصر(عج) امیریه نطنز برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز در ادامه افزود: این مراسم با همکاری اعضاء هیئت امناء حسینیه حضرت علی اصغر(ع) برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری در ادامه بیان کرد: همچنین سخنران این مراسم با شکوه نیز حجت الاسلام و المسلمین حاج سید حسن پور موسوی از کارشناسان مذهبی شبکه سوم سیما بود.

وی ادامه داد: همچنین در پایان این برنامه کلیه حاضران میهمان سفره کرم آن حضرت بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا