عناوین اخبار

رییس جدید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل ازایرنا، در حکم علی جنتی خطاب به علی آبادی آمده است: نظر به صلاحیت علمی و تجربیات ارزنده سرکار عالی، بنا به پیشنهاد معاون محترم امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به موجب این حکم به عنوان رییس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، منصوب می شوید.
وی در این حکم ابراز امیدواری کرده است رئیس جدید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود و پژوهشگران متخصص در حوزه رسانه، در زمینه انجام پژوهش های بنیادی، راهبردی و کاربردی در اجرای سیاست های دولت خدمتگزار و انجام سایر وظایف محوله موفق باشند.
بنا بر اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گیتا علی آبادی که پیش از این سال های متمادی به عنوان معاون آموزشی این دفتر فعالیت می کرد، دارای دکترای علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است و علاوه بر تالیفات و تحقیقات بسیار در این حوزه، سابقه طولانی در حوزه های آموزشی و تحقیقاتی روزنامه نگاری و ارتباطات در دانشگاه ها و مراکز آموزشی – رسانه ای کشور دارد.
محمد سلطانی فر رییس پیشین دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها از بهمن ٩٢ عهده دار این سمت بود که چندی پیش و طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رییس موسسه آموزش عالی علمی-کاربردی فرهنگ و هنر منصوب شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا