پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

اختصاص ۱۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل ازایرنا ، مصطفی مدبر عصر سه شنبه در حاشیه افتتاح ورزشگاه ۱۵هزار نفری ولایت سمنان گفت: امیدواریم ورزشگاه ۷۵ هزار نفری نقش جهان اصفهان با تامین منابع مالی لازم در زمان مقرر به بهره برداری برسد، البته نباید شرایط اقتصادی کشور را نیز در این زمینه نادیده گرفت.
وی ادامه داد: کارهای فنی این طرح ملی در پایان سال ۹۴ انجام شد اما یک ماه در تامین بودجه مورد نیاز ورزشگاه نقش جهان وقفه ایجاد شد که امیدواریم با تامین منابع مالی لازم، بتوان این عقب ماندگی را جبران کرد.
مدبر با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه اصفهان همکاری های خوبی با شرکت توسعه و نگهداری امکان ورزشی داشته است، گفت: تاکنون بیش از ۱۴۵ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان اختصاص یافته و این شرکت مبلغ ۳۵ میلیارد ریال برای این طرح هزینه کرده است.
وی افزود: شرکت فولاد مبارکه اصفهان در فروردین ماه جاری مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان پرداخت کرد و قرار است ۲۰ میلیارد ریال نیز اردیبهشت ماه امسال به این ورزشگاه اختصاص دهد.
مدبر اظهار امیدواری کرد که با تامین بودجه مورد نیاز، بتوان ورزشگاه نقش جهان را قبل از آغاز لیگ برتر شانزدهم به بهره برداری رساند.
وی در خصوص ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ولایت سمنان گفت: یکی از زیباترین و مجهزترین ورزشگاه های کشور امروز افتتاح می شود که متناسب با استانداردهای به روز احداث شده است.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی افزود:‌ این ورزشگاه با معماری سنتی متناسب با استان سمنان بعد از ۱۰ سال در دولت تدبیر و امید امروز بهره برداری می رسد.
وی درباره دیگر طرح های آماده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در سال ۹۵ اظهار داشت: پیست دوچرخه سواری کرمان، پیست دوومیدانی بروجن، خانه کشتی شیراز و چند طرح دیگر در حال آماده سازی است که امسال به مرور افتتاح می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا