شهر و جامعهعناوین اخبار

انتخابات هیأت مؤسس کانون نخبگان مهارت فنی و حرفه ای اصفهان برگزار شد /نشست مدیر کل با انجمن های تخصصی صنایع دستی و طراحی دوخت اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، طی نشستی با حضور ابوطالب جلالی مدیر کل استان، فریده روشن رییس اداره آموزش، محمود اشراقی دبیر مسابقات مهارت و تعدادی از مدال آوران ادوار گذشته مسابقات ملی مهارت، مراسم انتخابات هیأت موسس کانون نخبگان مهارت اصفهان در محل سالن جلسات این اداره کل  برگزار گردید.

در این نشست جلالی ضمن خیر مقدم و اشاره به جایگاه ویژه اصفهان در کشور در مسابقات ملی مهارت به بیان اهداف و کارکردهای این کانون پرداخت و سؤالات نخبگان مهارتی  را پاسخ داد.

در پایان پس از رای گیری شایان عسگری، پیمان عظیمی، صابر نقوی ،محمدرضا باقری و پریسا خورشیدی به عنوان اعضاء هیأت مؤسس کانون نخبگان مهارت استان انتخاب گردیدند.

جلسه  انجمن های تخصصی صنایع دستی و طراحی دوخت اصفهان

در نخستین روز های کاری سال جدید اعضاء انجمن های تخصصی صنایع دستی و طراحی دوخت با ابوطالب جلالی مدیر کل استان،  در محل سالن جلسات دیدار کردند.

بر اساس این گزارش در این دیدار تعدادی از اعضاء به بیان مشکلات و در خواست های خود پرداخته و در ادامه جلالی ضمن تبریک عید باستانی  نوروز  از سیاست جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبنی بر واگذاری تدریجی اجرای آموزشهای مهارتی از بخش دولتی به بخش غیر دولتی خبر داد.

وی افزود: از دیگر رویکردهایی که سازمان مصمم به اجرای آن است اجرای آموزهای مشارکتی است که  استان اصفهان نسبت به سایر استانها پیشگام بوده است.

جلالی  افزود: با توجه به ثبت اصفهان با عنوان پایتخت جهانی صنایع دستی و همچنین ظرفیت بالای استان در حوزه صنایع دستی در سطح ملی و بین المللی، خواستار تنظیم و تهیه مدل آموزشی در سطوح ملی توسط انجمن های مربوطه شد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در پایان به ارائه طرح و پیشنهاد استقرار نمایشگاهی دائمی از دستاوردهای کارآموزان آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای و فروش این محصولات پرداخت.

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا