شهر و جامعهعناوین اخبار

گالری ایده شهر اصفهان افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، دفتر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان و گالری ایده این شهر با حضور معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و جمعی از نخبگان شهر اصفهان افتتاح شدند.

گفتنی است که مرکز خلاقیت و نوآروی شهرداری اصفهان از مردادماه سال گذشته و در راستای رسیدن به اهداف مدیریت کلانشهر اصفهان برای تقویت نگاه خلاقانه در شهر و ارتقای بُعد فرهنگی خلاقیت در شهر اصفهان فعالیت خود را آغاز کرد.

این مرکز با برگزاری برنامه‌های متعدد در حوزه‌های فرهنگی به تقویت نگاه خلاقانه در حوزه‌های معماری، گردشگری و هنری در بین شهروندان اصفهانی کمک می‌کند.

گالری ایده  از جمله پروژه‌های مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان است که در آن آثار خلاقانه در حوزه هنرهای تجسمی همچون نقاشی و مجسمه‌سازی به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین ایده گالری می‌تواند مکانی مناسب برای جذب ایده و ایده‌پردازی شهروندان اصفهان باشد چرا که ساختار فرهنگی و هنری گالری موجب می‌شود تا روحیه ایده‌پردازی در بازدیدکنندگان آن تقویت و بر اساس تجربه‌ای که از دیدن آثار هنری به دست می‌آورند به ایده‌پردازی در مورد مباحث مختلف بپردازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا