حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

پلمپ ۳۷ کافی نت متخلف در اصفهان

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ” غلامرضا شهریاری” اظهار داشت:یکی از وظایف پلیس فتا نظارت بر فعالیت مراکز ارائه خدمات اینترنت از جمله نت سراها می باشد که پلیس فتای استان در سال ۹۴ در این زمینه از هزار و ۳۷۲ نت سرا بازدید به عمل آورده است.

وی افزود: از این تعداد ۳۷ کافی نت به علت اینکه به تعهدات اخذ شده عمل نکردند پلمپ و برای ۱۳۷ واحد نت سرای دیگر نیز اخطاریه پلمپ صادر شد .

این مقام مسئول عنوان داشت:همچنین در راستای رصد سایت ها و شبکه های اجتماعی مجرمانه سایبری تعداد هزار و ۳۴۰ سایت مجرمانه شناسایی ، مسدود و جهت برخورد قضایی به مبادی مربوطه ارسال گردید.

سرهنگ شهریاری بیان داشت: در راستای شناسایی سایتهای مجرمانه در قالب طرح های عملیاتی مانند سایت های فروش داروهای غیر مجاز، شیطان پرستی، هک و نفوذ و .. نیز تعداد هزار و ۷۹۳ مورد شناسایی و جهت برخورد های قانونی به مبادی مربوطه منعکس گردید.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان در زمینه اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرایم سایبری به تشکیل ۳۷۵ مورد کارگاه آموزش همگانی در سطح مدارس، دانشگاه ها، سازمانهای دولتی و ۳۰ مورد نمایشگاه تخصصی برگزار گردید که این برنامه ها با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبرو بود.

سرهنگ شهریاری از راه اندازی یک واحد مشاوره در پلیس فتای استان خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا مستقر در این واحد با شماره تماس ۲۱۸۴۳۵۵ به صورت شبانه روز آماده ارائه هرگونه مشاوره و راهنمایی به شهروندان هستند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا