پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

پخش زنده دعای ندبه توسط صدا و سیما از حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل

به  گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمینن ولی الله روان اظهار داشت: مراسم معنوی دعای ندبه در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) آران و بیدگل در روز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود و این آیین به صورت زنده و مستقیم از شبکه اول سیما پوشش داده می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین نماز صبح با حضور زائران و مجاوران حرم مطهر به امامت آیت الله سید محمد موسوی، امام جمعه آران و بیدگل در صحن جنوبی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) اقامه می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل در ادامه افزود: این مراسم روح بخش که از ساعت ۶ الی ۸ صبح بر روی آنتن می رود زائران از سخنرانی آیت الله سید محمد مهدی میر باقری و مداحی سید مهدی میرداماد بهرمند خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمینن ولی الله روان با اشاره به برگزاری هر چه بهتر در جانمایی و استفاده از فضاها برای شرکت زائران در آیین معنوی ندبه، خاطر نشان کرد: آیین معنوی ندبه از صحن جنوبی ویژه برادران آغاز و بالاتر از رواق آیت الله افتخار الاسلام دربندی و حرم مطهر تا شبستان آیت الله عاملی برای خواهران ادامه دارد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: به دلیل استقبال بی نظیر مردم شهرستان آران و بیدگل و همچنین زائران و مجاوران، کلیه صحن های اطراف حرم مطهر جهت انتقال صدا و تصویر به زائران از سیستم صوتی و نمایشگر برخوردار می باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا