پیشخوانعناوین اخبار

آخرین وضعیت پدیده شاندیز و موسسه ثامن الحجج/جذب سرمایه گذار برای پدیده راهکار اتمام این پروژه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل ازخانه ملت،موسی الرضا ثروتی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه “پدیده شاندیز”، گفت: هیات مدیره جدید این پروژه در حال انجام کار بوده که اکنون باید با آغاز تبلیغات گسترده و جذب سرمایه گذار زمینه اتمام این پروژه و نیل به سپرده سپرده گذاران را فراهم کند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اقدام به فروش واحدهای ساخته شده پروژه “پدیده شاندیز “می تواند به رفع مشکل سپرده گذاران کمک کند، افزود: با آغاز به کار این پروژه نگرانی سپرده گذاران در خصوص موجودی خود نزد این پروژه رفع شده است.

وی ادامه داد: جذب سرمایه در این پروژه به اتمام هرچه سریع تر پدیده شاندیز منجر می شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر ضرورت نظارت دولت بر روند عملیات ساخت پروژه “پدیده شاندیز”، گفت: مسئولان باید زمینه ساخت و اتمام این پروژه را فراهم کنند.

بانک مرکزی طرف حساب مردم در تخلف موسسه ثامن الحجج

ثروتی با اشاره به آخرین وضعیت موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)،افزود:درحال حاضر بخشی از مطالبات مردم از این موسسه پرداخت شده و مابقی نیز در شرف پرداخت است.

وی ادامه داد: سایر مطالبات مردم از موسسه ثامن الحجج(ع) طبق اولویت بندی در حال پرداخت است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: بانک مرکزی متضمن سپرده های مشتریان نزد موسسه ثامن الحجج (ع)بوده از این رو نگرانی در این باره وجود ندارد./

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا