حوادث پلیسعناوین اخبار

دیه ۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانی برای بخشش مرد اسیدپاش

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،دوم آبان ۸۴، خبر وقوع یک حادثه اسیدپاشی در رسانه‌ها منتشر شد. خبر این بود که ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در حوالی محله مجیدیه جوانی ناشناس سید داوود روشنایی را تعقیب می‌کند،‌ مقابلش ظاهر می‌شود و زمانی که داوود علت این اقدامش را جویا می‌شود، فرد ناشناس ظرف حاوی اسید را روی صورت او می‌پاشد.

داوود می‌گوید: «پس از آن‌که اسید به صورتم ریخته شد، دیگر متوجه چیزی نشدم، اما پس از آن شهروندان با اورژانس تماس گرفته و مرد اسیدپاش به نام «حمید» را نیز در محل دستگیر کردند.»

پس از محاکمه مرد اسیدپاش در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری، او به قصاص و دیه محکوم شد که پس از گذشت بیش از ۱۰ سال از این ماجرا، قربانی اسیدپاشی با حضور در دادسرا مرد اسیدپاش را بخشید. دیروز مرد اسیدپاش از جنبه عمومی جرم در شعبه دوم دادگاه کیفری و به ریاست قاضی مقدم زهرا پای میز محاکمه قرار گرفت.

مرد جوان در دفاع از خود گفت: برای کسب رضایت شاکی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به او دادیم. البته من به داوود حق می‌دهم او به خاطر اشتباه من زیبایی و صورت خود را از دست داد. حالا هم از کار خود پشیمانم. برای تهیه دیه شاکی تمام دار و ندارمان را فروختیم. قضات پس از دفاعیات مرد جوان، رای دادگاه را صادر کردند و او بزودی آزاد می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا