پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

شهروندان اصفهانی برای پویایی و نشاط بیشتر نصف‌جهان به میدان بیایند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، کیومرث پوراحمد در خصوص برگزاری هفته نکوداشت اصفهان و تجلیل از هنرمندان اظهار کرد: این اقدام شایسته‌ای است و چنانچه همه مسئولان به این امر توجه داشته باشند می‌توان شاهد شکوفایی دوباره و بیش از پیش هنرمندان در اصفهان بود.

وی در ادامه با بیان اینکه امروزه چالش‌ها و روزمرگی‌های زندگی تفریح و شادمانی را از مردم به ویژه شهروندان کلانشهرها گرفته است، افزود: از این رو باید شهرداری اصفهان برنامه‌هایی را اجرایی کند که فراگیری بیشتری را داشته باشد تا شاهد تقویت روحیه شادمانی در شهروندان باشیم.

کارگردان قصه‌های مجید اضافه کرد: همه مردم باید وظیفه خود برای پویایی و ایجاد نشاط در فضای شهری را به جا آورند و با مشارکت خود شهر اصفهان را دوباره زنده کنند.

گفتنی است کیومرث پوراحمد متولد ۱۳۲۸ در نجف‌آباد اصفهان است، او یکی از مطرح‌ترین کارگردانان سینمای ایران پس از انقلاب به حساب می‌آید و فیلم‌های خواهران غریب، اتوبوس شب و شب یلدا از معروفترین آثار سینمایی پوراحمد است اما این کارگردان اصفهانی با ساخت سریال قصه‌های مجید که در اوایل دهه هفتاد از تلویزیون پخش می‌شد، به شهرت رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا