شهر و جامعهعناوین اخبار

جشن میلاد مولود کعبه در خوانسار برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی اظهار داشت: همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت علی(ع) جشن با شکوهی در جوار امامزاده سید صالح(ع) خوانسار برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این مراسم با حضور خیل عظیم عاشقان اهل بیت(ع) در دوشب متوالی پنجشنبه ۲ اردیبهشت ماه و جمعه ۳ اردیبهشت ماه در جوار این امامزاده واجب التعظیم پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور شهرستان خوانسار در ادامه افزود: سخنرانان این برنامه نیز حجت الاسلام و المسلمین دکتر افتخاری و حجت الاسلام و المسلمین حافظی بودند که پیرامون جایگاه ولایت و رهبری در اسلام به ایراد سخن پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیر الاسلامی در ادامه بیان کرد: ایشان از امامزادگان مطرح شهر خوانسار در محله بیدهند بوده و نسب شریفش با چندین واسطه به امام موسی کاظم (علیه السلام) می رسد که این بزرگوار جد بسیاری از سادات منطقه از جمله سادات سیدصالحی می باشد و حرم مطهر وی نیز در شهرستان خوانسار، شهر خوانسار، محله بیدهند واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا