شهر و جامعهعناوین اخبار

آغاز ثبت نام سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قران کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در سطح شهرستان کاشان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی اظهار داشت: سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرائت، ترتیل، حفظ ۵ جزء، ۱۰جزء، ۱۵جزء،۲۰جزء و حفظ کل قران کریم، تفسیر، اذان و ابتهال، مدیحه سرایی، دعاخوانی، تواشیح سازمان اوقاف و امورخیریه ویژه رده سنی بالای ۱۸ سال  امسال در سطح شهرستانی در کاشان خردادماه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام در رشته های قرآنی  سی و نهمین دوره مسابقات قرآن می توانند از ابتدای اردیبهشت ماه لغایت ۵ خرداد ماه  از طریق تماس تلفنی با اداره اوقاف و امورخیریه کاشان به شماره ۵۵۳۳۹۹۱۰ الی ۱۲ داخلی ۲۵ و یا ارسال پیامک به شماره ۰۹۱۳۸۶۶۷۲۰۸ و یا مراجعه به سایت رسمی مسابقات سراسری سازمان اوقاف و امورخیریه به نشانی اینترنتی www.quraniran.ir  مراجعه و در یکی از رشته های مورد نظر ثبت نام بعمل آوردند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کاشان در ادامه افزود: با توجه به اینکه مسابقات در روز ۷ خردادماه برگزار می شود نفرات اول تا سوم هر رشته به مرحله استانی راه خواهند یافت و سپس در صورت کسب رتبه های برتر در سطح استان به مراحل کشوری و در نهایت به مرحله بین المللی راه خواهند یافت.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی در ادامه بیان کرد: در سال گذشته خوشبختانه فرهیختگان قرآنی شهرستان کاشان با درخشش خوبی توانستند ۵۰ درصد رتبه های اول تا سوم رشته های مختلف حفظ قرآن کریم مرحله استانی را از بین ۲۵ شهرستان استان اصفهان به خود اختصاص دهند.

وی در ادامه عنوان کرد: گفتنی است در سالهای گذشته مسابقات سراسری سازمان اوقاف و امورخیریه در مهر و آبانماه هر سال برگزار می گردید که بر اساس تدابیر اخیر سازمان اوقاف و امورخیریه در سال جاری در خردادماه برگزار می شود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا