شهر و جامعهعناوین اخبار

اولین مرکز حفظ مجازی قرآن کریم در استان اصفهان افتتاح می شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: با تلاش و پی گیری هایی که توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان صورت گرفت پس از قم که دارای مرکز حفظ مجازی قرآن کریم در کشور می باشد اولین مرکز حفظ قرآن کریم استانی در مرکز استان اصفهان و در شهر شهید پرور اصفهان افتتاح می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: این مرکز به منظور فراهم نمودن امکان دسترسی آسان و همچنین با رویکرد تقویت زیرساخت های فرهنگی و قرآنی در راستای گسترش فرهنگ قرآن کریم در بین آحاد جامعه و با هدف تربیت حافظان قرآن کریم راه اندازی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: این مرکز در جوار مقبره علامه مجلسی(ره) اصفهان و در جهت تبدیل بقاع متبرکه راه اندازی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه بیان کرد: آیین افتتاحیه این مرکز در روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و با حضور حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و همچنین جمعی از مسئولان استانی برگزار می شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: افرادی که علاقند هستند در دوره های حفظ قرآن کریم شرکت نمایند اما به هردلیل نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت نمایند می توانند به صورت مجازی در دوره حفظ قرآن کریم شرکت نماید.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه عنوان کرد: این مرکز خدماتی را که شامل؛ آموزش حفظ ترتیبی قرآن کریم، ارائه مشاوره آنلاین توسط اساتید مجرب و برتر در زمینه حفظ قرآن کریم، ارائه فایل های آموزشی به صورت چند رسانه ای، ارائه بانک جامع آزمون حفظ قرآن کریم و برگزاری دوره های خود آزمایی و آزمون های آنلاین برای حافظان قرآن کریم را به علاقمندان ارائه می نماید.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه عنوان کرد: افراد داوطلب پس از گذراندن دوره های مجازی در آزمون این مرکز شرکت می کنند و در صورت کسب نمرات لازم به آن ها گواهی و مدرک از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه اعطاء می گردد.

وی در ادامه گفت: در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر علاقمندان می توانند به آدرس www.quranhafez.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۴۶۳۲۶۲ تماس حاصل نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا