شهر و جامعهعناوین اخبار

بازدید فرماندار خوانسار از کمیته امداد این شهرستان/پرداخت ۳میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت جرقویه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان؛ شفعتی در این بازدید ضمن حضور در واحدهای مختلف این کمیته از نزدیک با خدمات و فعالیت های کمیته امداد برای محرومین و نیازمندان آشنا شد. فرماندار خوانسار در جمع کارکنان کمیته امداد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصادمقاومتی ، اقدام و عمل ،  بر توانمند سازی مددجویان تحت حمایت تاکید و طرح تکریم ارباب رجوع را گامی موثر و اساسی در رفع نیازهای محرومین دانست.  وی کمیته امداد را یکی از نهادهای انقلابی، اصیل و برخاسته از متن انقلاب عنوان و از زحمات امدادگران در همه عرصه ها و خدمات رسانی به مددجویان قدردانی و تشکر نمود.

شفعتی ضمن ابراز خرسندی از دیدار با امداد گران ، بر آمادگی خود و مجموعه فرمانداری شهرستان برای رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان شهرستان تأکید کرد.

مدیر کمیته امداد خوانسار نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های این کمیته ارائه کرد.

پرداخت ۳میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت جرقویه

مدیر کمیته امداد شهرستان اصفهان از  پرداخت ۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت منطقه جرقویه در سال گذشته خبر داد.

علی جعفری با اعلام این خبر گفت: ۱۲۰ نوعروس مددجو در منطقه جرقویه در سال ۱۳۹۴ از کمک هزینه جهیزیه بهره مند شده اند. وی گفت : از مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰ میلیون ریال ، مبلغ ۸۶۰ میلیون ریال توسط خیرین به نوعروسان تحت حمایت مساعدت شده است. مدیر کمیته امداد شهرستان اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر ۵۵ نوعروس در منطقه جرقویه در نوبت دریافت جهیزیه هستند  که امید می رود با کمک خیرین و نیکوکاران کمک جهیزیه ایشان پرداخت شود.

جعفری حمایت های همیشگی خیرین و نیکوکاران از نیازمندان تحت حمایت این کمیته را یادآور شده و افزود: در سال گذشته بالغ بر ۲۲۷۴ کیلو گوشت نذری از طرف خیرین به کمیته امداد اهدا و بین خانواده های ایتام و بیمار تحت حمایت جرقویه توزیع شده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از نیات خیرخواهانه این نیکوکاران ، ارزش ریالی گوشت های اهدا شده را بیش از ۵۶۸ میلیون ریال اعلام کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا