پیشخوانتيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

تازه ترین نتایج دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ستاد انتخابات کشور ،اسامی منتخبانی که در مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی موفق به کسب اکثریت نسبی آرای صحیح درحوزه انتخابیه خود شده اند را به شرح زیر اعلام کرد:
۱- در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد منصور مرادی با کسب ۲۸ هزار و ۱۳۸ رای از مجموع آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۲- در حوزه انتخابیه سنقر سید جواد حسینی کیا با کسب ۱۴ هزار و ۷۸۵ رای از مجموع ۲۷ هزار و ۴۹۱ آرای صحیح مآخوذه به مجلس راه یافت.
۳- در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار، شکور پورحسین شقلان با کسب ۵۲ هزار و ۷۳۱ رای از مجموع ۱۰۱ هزار و ۳۰۶ آرای صحیح مآخوذه راهی مجلس شد.
۴- در حوزه انتخابیه بروجن خدیجه ربیعی فردانبه با کسب ۲۲ هزار و ۲۷۵ رای از مجموع ۴۱ هزار و ۲۵۳ آرای صحیح مآخوذه به مجلس راه یافت.
۵- در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر،آبدانان و بدره «شادمهر کاظم زاده» با کسب ۵۱ هزار و ۶۰۴ رای از مجموع ۸۹ هزار و ۷۴۲ آرای صحیح مآخوذه به مجلس راه یافت.
۶- در حوزه انتخابیه ملایر «احمد آزادیخواه» با کسب ۳۴ هزار و ۳۱۳ رای از مجموع ۶۷ هزار و ۸۶۷ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.
۷- در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان «سمیه محمودی» با کسب ۲۸ هزار و ۹۰۵ رای از مجموع ۵۰ هزار و ۴۹۳ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۸- در حوزه انتخابیه مسجد سلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا «علی عسگر ظاهری عبده وند» با کسب ۴۵ هزار و ۵۲۲ رای از مجموع ۸۲ هزار و ۱۹۳ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.
۹- در حوزه انتخابیه آبادان «غلامرضا شرفی» با کسب ۲۱ هزار و ۱۰۰ رای از مجموع ۴۰ هزار و ۷۲۶ آرا صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۱۰- در حوزه انتخابیه سلماس «شهروز برزگر کلشانی» با کسب ۳۹ هزار و ۸۰۹ رای از مجموع ۷۱ هزار و ۸۷۴ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.
۱۱- در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه قاسم میرزایی نیکو با کسب ۲۰ هزار و ۶۵۹ رای از مجموع ۳۶ هزار و ۵۲۷ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۱۲- در حوزه انتخابیه مرند و جلفا محمد حسن نژاد با کسب ۶۰ هزار و ۵۵ رای از مجموع ۱۱۹ هزار و ۴۲۰ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.
۱۳- در حوزه انتخابیه مهریز،بافق،ابرکوه، خاتم و بهاباد محمدرضا صباغیان بافقی با کسب ۴۲ هزار و ۱۵۹ رای از مجموع ۷۳ هزار و ۲۲۳ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۱۴- در حوزه انتخابیه شازند علی ابراهیمی با کسب ۲۳ هزار و ۵۳۶ رای از مجموع ۴۳ هزار و ۸۸۵ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.
۱۵- در حوزه انتخابیه ایلام، ایوان، چرداول، مهران، ملکشاهی و سیروان جلال میرزایی با کسب ۶۲ هزار و ۲۳۱ رای و سلام امینی با کسب ۶۱ هزار و ۳۳۸ رای از مجموع ۱۶۵ هزار و ۲۸۹ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافتند.
۱۶- در حوزه انتخابیه کرمانشاه احمد صفری توانست با کسب ۷۴ هزار و ۳۰۴ رای از مجموع ۱۲۴ هزار و ۸۵۸ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یابد.
۱۷- در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان، حسن نوروزی با کسب ۵۴ هزار و ۵۲۱ رای از مجموع ۸۹ هزار و ۸۶۹ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۱۸- در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، سیدعلی ادیانی توانست با کسب ۵۱ هزار و ۲۲۲رای از مجموع ۱۰۰هزار و ۱۲۰ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یابد.
۱۹- در حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری حبیب الله کشت زر با کسب ۴۴هزار و ۳۹۳ رای از مجموع ۸۲ هزار و ۹۶۶ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.
۲۰- در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بخش جودکی علی گلمرادی با کسب ۶۰هزار و ۱۳۳ رای از مجموع ۱۰۴هزار و ۹۵۰ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۲۱- در حوزه انتخابیه شبستر، معصومه آقاپور علیشاهی توانست با کسب ۲۴هزار و ۹۵۲ رای از مجموع ۳۹هزار و ۷۵۴ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شود.
۲۲- درحوزه انتخابیه شهریار و قدس و ملارد محمد محمودی شاه نشین با کسب ۸۱۸۲۶ رأی از مجموع ۱۳۳۸۷۱ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت .
۲۳- درحوزه انتخابیه بندر لنگه و بستک و پارسیان خالد زمزم نژاد با کسب ۶۰۷۵۹ رأی از مجموع ۹۹۵۳۶ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت .
۲۴- درحوزه انتخابیه رزن حسن لطفی با کسب ۲۵۳۲۴ رأی از مجموع ۴۸۴۶۲ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت .
۲۵- درحوزه انتخابیه ابهر و خرمدره و سلطانیه محمد عزیزی با کسب ۳۷۶۹۳ رأی از مجموع ۷۳۰۰۲ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت .
۲۶- درحوزه انتخابیه رودبار، منوچهر جمالی سوسفی با کسب ۲۸۳۷۰ رأی از مجموع ۴۹۶۷۶ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت .
۲۷- در حوزه انتخابیه دورود و ازنا، مجید کیانپور با کسب ۴۵ هزار و ۵۵۵ رای از مجموع ۸۹ هزار و ۲۴۴ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۲۸- در حوزه انتخابیه زنجان و طارم علی وقف چی با کسب ۶۰هزار و ۸۱۴ رای و فریدون احمدی با کسب ۴۴ هزار و ۳۰۳ رای از مجموع ۱۱۵هزار و ۵۷۴ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.
۲۹- در حوزه انتخابیه مراغه و عجبشیر محمدعلی حسین زاده با کسب ۵۰هزار و ۹۸۰رای از مجموع ۹۰ هزار و ۵۴۸ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۳۰- در حوزه انتخابیه سنندج، دیوان دره و کامیاران، سیداحسن علوی با کسب ۴۳ هزار و ۴۹۹ رای از مجموع ۷۹هزار و ۸۷۲ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.
۳۱- در حوزه انتخابیه کردکوی، ترکمن، بندر گز و گمیشان رامین نورقلی پور با کسب ۶۹هزار و ۴۸۰ رای از مجموع ۱۰۴هزار و ۴۵۹ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۳۲- در حوزه انتخابیه سراب یوسف داودی با کسب ۳۱ هزار و ۱۵۸ رای از مجموع ۵۴ هزار و ۵۶ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۳۳- در حوزه انتخابیه اردبیل ، نمین، نیر و سرمین محمد فیضی زنگیر با کسب ۷۶ هزار و ۱۴۵رای از مجموع ۱۳۶ هزار و ۸۱۰ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.
۳۴- در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک نیز هدایت الله خادمی با کسب ۷۲ هزار و ۷۳۸ رای از مجموع ۱۳۱ هزار و ۴۱۹ رای توانست راهی مجلس شود.
۳۵- در حوزه انتخابیه اهر و هریس نیز بیت الله عبداللهی با کسب ۳۲ هزار و ۵۸۵ رای از مجموع ۶۳ هزار و ۵۹۵ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۳۶- در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه محمدرضا منصوری با کسب ۳۶ هزار و ۲۶۴ رای از مجموع ۶۸ هزار و ۲۲۶آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.
۳۷- همچنین در حوزه انتخابیه مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گلیکش شهرام کومه غراوی با کسب ۷۴ هزار و ۳۲۹رای از مجموع ۱۴۲ هزار و ۳۲۶ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۳۸- در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب سید مهدی مقدسی با کسب ۸۸ هزار و ۹۴ رای از مجموع ۱۴۰ هزار و ۶۰۲ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.
۳۹- در حوزه انتخابیه خدابنده نیز احمد بیگدلی با کسب ۳۹ هزار و ۸۱ رای از مجموع ۷۳ هزار و ۳۷۱ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۴۰- درحوزه انتخابیه نی ریز و استهبان اصغر مسعودی با کسب ۳۴هزار و ۳۸۱ رأی از مجموع ۶۸هزار و ۶۰۹آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۴۱- درحوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ، کیار و دهستان دستگرد علی کاظمی بابا حیدری با کسب ۵۱هزار و ۵۸۸رأی از مجموع ۸۰هزار و ۳۶۷ آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت .
۴۲- درحوزه انتخابیه ارومیه سید هادی بهادری با کسب ۲۲۰هزار و ۱۹۷ رأی و روح الله حضرت پورطلائیه با کسب ۲۰۹هزار و ۷۰۵رأی از مجموع ۳۵۴هزار و ۱۰۸آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافتند.
۴۳- در حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره، محمد بیرانوندی با کسب ۷۵هزار و هشت رای و محمدرضا ملکشاهی راد با کسب ۶۳هزار و ۷۱۰ رای از مجموع ۱۷۷هزار و ۱۹۵ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۴۴- در حوزه انتخابیه سمیرم، اصغر سلیمی با کسب ۱۶ هزار و ۳۵۷ رای از مجموع ۲۸ هزار و ۷۳۷ ارای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۴۵- در حوزه انتخابیه تبریز، آذر شهر و اسکو زهرا ساعی با کسب ۱۳۴ هزار و ۱۳۱ رای، محمدحسین فرهنگی با کسب ۱۱۶ هزار و ۷۳۸ رای، شهاب الدین بیمقدار با کسب ۱۱۲ هزار و ۳۴۵ رای و علیرضا منادی سفیدان با کسب ۱۰۹ هزار و ۱۴۹ رای از مجموع ۳۱۳ هزار و ۶۴۳ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافتند.
۴۶- در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه سعید باستانی با کسب ۶۶ هزار و ۷۳۷ رای از مجموع ۱۰۷ هزار و ۶۴۳ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۴۷- در حوزه انتخابیه اهواز و بابی،‌ حمیدیه و کارون جواد کاظم‌نصب با کسب ۱۲۵ هزار و ۱۹۸ رأی، علی ساری با کسب ۱۱۳ هزار و ۳۵۱ رأی و همایون یوسفی با کسب ۱۱۲ هزار و ۸۸۸ رأی از مجموع ۲۵۹ هزار و ۳۹۰ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافتند.
۴۸- در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا، نبی هزار جریبی با کسب ۷۸ هزار و یک رأی و نور محمد تربتی‌نژاد با کسب ۷۵ هزار و ۳۲۳ رأی از مجموع ۱۶۸ هزار و ۵۷ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافتند.
۴۹- در حوزه انتخابیه بروجرد، عباس گودرزی با کسب ۴۷ هزار و ۱۵۶ رای و علاءالدین بروجردی با کسب ۴۱ هزار و ۳۳۰ رای از مجموع ۱۰۳ هزار و ۸۲۹ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافتند.
۵۰- در حوزه انتخابیه داراب و زرین‌دشت، رضا انصاری با کسب ۶۲ هزار و ۲۹۱ رأی از مجموع ۱۱۶ هزار و ۶۲۹ آرای صحیح ماخوذه به مجلس راه یافت.
۵۱- در حوزه انتخابیه بابل، حسین نیاز آذری با کسب ۶۳ هزار و ۲۰۹ رأی از مجموع ۱۲۳ هزار و ۷۵۲ آرای صحیح ماخوذه راهی مجلس شد.

۵۲-درحوزه انتخابیه ممسنی و رستم آقای مسعود گودرزی با کسب ۵۵۹۹۵ رأی از مجموع ۹۲۰۳۲آرای صحیح مأخوذه به مجلس راه یافت .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا