شهر و جامعهعناوین اخبار

آغاز ثبت‌ نام مسابقات سراسری قرآن کریم در نجف ‌آباد اصفهان

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت ‌الاسلام‌ و المسلمین اصغر توسلی با اشاره به برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار داشت: این مسابقات هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان نجف‌آباد نیز برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌ نام در مسابقات به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم مراجعه و اقدام به ثبت ‌نام کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: خانم‌ها و آقایان ساکن شهرستان نجف‌ آباد که دارای شرط سنی ۱۸ سال به بالا هستند می‌توانند با مراجعه به این سایت تا۱۵ خردادماه نسبت به ثبت ‌نام خود اقدام نمایند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌ آباد در ادامه افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، همخوانی قرآن کریم، معارف قرآن کریم و خواندن دعا برگزار می شود.

حجت ‌الاسلام‌ و المسلمین اصغر توسلی به سهمیه این شهرستان در مسابقات سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: سهمیه شهرستان نجف‌ آباد سال گذشته در یک‌هزار و ۶۱۰ نفر بود که ۱۱۰ درصد محقق شد.

وی در ادامه بیان کرد: امسال نیز سهمیه نجف‌آباد یک‌‌هزار و۷۵۰  نفر است و پیش‌ بینی می‌شود با توجه به تفاهم ‌نامه ‌هایی که با ادارات، مراکز فرهنگی و مذهبی شهرستان دانشگاه‌ها از جمله دانشکده فنی و حرفه‌ ای سمیه نجف‌آباد منعقد شده بیش از سهمیه در نظر گرفته‌ شده مورد استقبال علا‌مندان قرار گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا