شهر و جامعهعناوین اخبار

بیش از ۸ هزار و ۱۴۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان به اردوهای زیارتی، سیاحتی اعزام شدند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان؛ محمد میرزایی با اعلام این خبر افزود: در سال گذشته بیش از ۸ هزار ۱۴۰ مددجوی تحت حمایت به اردوهای زیارتی سیاحتی اعزام شدند که نسبت به سال ۱۳۹۳ با افزایش ۳۸ درصدی روبرو بوده است.
وی اضافه کرد: بیشترین اردوهای برگزار شده به مشهد مقدس با تعداد ۴۹۰۰ نفر مددجو بوده و اولویت شرکت در این اردوها با کسانی است که تا کنون از اردوهای زیارتی سیاحتی کمیته امداد استفاده نکرده و یا به لحاظ محرومیت و نیازمندی از دیگران وضعیت حادتری دارند و یا در ایجاد طرح های اشتغال و همچنین داشتن دانش آموز دارای استعداد درخشان ، نمونه شناخته شده اند. مدیر امور فرهنگی و آموزش کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در سال گذشته ۸۵ نفر از مددجویان تحت حمایت با کمک خیرین و کمیته امداد به زیارت عتبات عالیات مشرف شدند.
میرزایی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در ۶ماهه ابتدای سال جدید نیز ۳ هزار نفراز افراد تحت حمایت این کمیته به اردوهای زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند.
گفتنی است هزینه اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی از محل کمک های خیرین و کمک های مردمی تأمین شده است.

بازدید مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان و هیأت همراه از کمیته امداد بویین میاندشت
مدیرکل امداد استان و هیأت همراه با حضور در بویین میاندشت از فعالیت های کمیته امداد در این شهرستان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان؛ حمیدرضا شیران به همراه معاونین کمیته امداد استان اصفهان با حضور در کمیته امداد بویین میاندشت، ضمن دیدار با کارکنان این شهرستان، از نزدیک در جریان فعالیت ها و خدمات این کمیته قرار گرفتند.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در جمع کارکنان کمیته امداد بویین میاندشت ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته برای رفع فقر و محرومیت از چهره شهرستان بر تلاش مضاعف همکاران بویژه در بخش های اکرام ایتام و محسنین تأکید کرد.
وی ایجاد اشتغال پایدار و متناسب با موقعیت جغرافیایی منطقه را یادآور شده و ابراز امیدواری کرد برخی از مشکلات و موانع پیش رو با مساعدت همکاران مرتفع شود. گفتنی است در ابتدای این دیدار مدیر کمیته امداد بویین میاندشت گزارشی از روند خدمات رسانی به محرومین و نیازمندان و مشکلات پیش رو در این شهرستان ارائه کرد. محمد سوادکوهی گفت: پس از ۱۵ سال استقرار کمیته امداد در این شهرستان ، نداشتن ساختمان اداری از جمله مشکلات این کمیته است که انتظار می رود با همکاری مسوولان امر این مشکل برطرف شود.
بازدید از مرکز تولیدی پوشاک در شهر افوس و همچنین حضور در تعدادی از منازل مددجویان و دیدار با خانواده های تحت حمایت از دیگر برنامه های این سفر بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا