عناوین اخبار

توزیع کارت کنکور ارشد آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل ازایرنا،حسین توکلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار کرد: آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ برای پذیرش دانشجو در ۱۴۳ کد رشته امتحانی و ۶ گروه آموزشی برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به طور کلی ۷۶۱ هزار و ۱۱۶ داوطلب نسبت به ثبت‌نام در آزمون ارشد اقدام نمودند که از این تعداد ۳۹۲ هزار و ۴۸۱ نفر زن و ۳۶۸ هزار و ۶۳۵ نفر مرد هستند.
وی افزود: از ۷۶۱ هزار و ۱۱۶ داوطلب ثبت‌نام کننده ۶۸ هزار و ۵۰۳ داوطلب علاقمندی خود را به شرکت در کد رشته امتحانی دوم (علاوه بر کد رشته‌ امتحانی اول) اعلام کردند و با توجه به این که آزمون هر کدرشته امتحانی به طور جداگانه و در یک جلسه برگزار می‌شود هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید به صورت جداگانه پرینت کارت شرکت در همان آزمون را داشته باشد.
توکلی یادآور شد: به عبارت دیگر برای داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اول علاقمندی خود را به شرکت در کد رشته امتحانی دوم اعلام کردند، دو کارت صادر می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: آزمون ورودی دوره‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵ و بیست و یکمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در صبح و عصر پنجشنبه ۱۶ و جمعه ۱۷ اردیبهشت در ۶۶ شهرستان و ۱۴۸ حوزه امتحانی برگزار می‌شود.
توکلی اظهار کرد: نتیجه اولیه‌ آزمون به صورت کارنامه تنظیم شده و کارنامه تمامی داوطلبان شرکت کننده در جلسه آزمون در نیمه دوم خرداد ماه روی سایت قرار می‌گیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا