عناوین اخبارمخابرات

توزیع سیم کارت های نسل ۴ در کشور

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول با توجه به تدوین برنامه فشرده خود برای تداوم نصب و راه اندازی سریع آنتن های نسل چهار تلفن همراه (LTE) تا پایان امسال، کانال های توزیع سیم کارت نسل چهار (Usim) خود را که تاکنون فقط در دفاتر منتخب انجام می شد، در سراسر کشور گسترش داده و به بیش از ۱۱ هزار نقطه رسانده است.
مشترکان همراه اول علاوه بر هزاران دفاتر خدمات ارتباطی، دفاتر پیشخوان دولت، مراکز تلفن ثابت، دفاتر مشترکان استانها، فروشگاه های زنجیره ای، دفاتر آی.سی.تی روستایی و شرکت خدمات اول، می توانند از طریق فروشگاه آنلاین این اپراتور به نشانی shop.mci.ir نیز سیم کارت Usim مورد نیاز خود را بصورت باندل به همراه «مای فای» یا «دانگل» و یا «روتر» و «بسته های متنوع نوترینو» دریافت کنند.
همراه اول در ادامه با تاکید بر اینکه با نصب ۶۹۸۷ سایت در ۴۶۹ شهر (بدون احتساب دهستان ها و روستاها)، گسترده ترین شبکه اینترنت نسل سوم کشور را داراست، اعلام کرده که پوشش شبکه ۴G در شهرهای بزرگ در حال کامل شدن است که طبق برنامه پیش بینی شده، تعداد سایت های نسل سوم و چهارم تا پایان امسال به حدود ۲۰ هزار سایت افزایش خواهد یافت.
مشترکان همراه اول که در محدوده پوشش ۴G این اپراتور قرار دارند، می توانند برای استفاده از اینترنت پرسرعت نسل چهارم، سیم کارت Usim تهیه کرده و پس از مشاهده عبارت LTE در سیستم عامل ios و یا ۴G در سیستم عامل اندروید روی صفحه گوشی، از اینترنت پرسرعت همراه اول بهره مند شوند.
اپراتور اول وعده داده مشترکان ساکن در نقاط بدون پوشش نوترینو (اینترنت نسل سوم و چهارم همراه اول)، در سریعترین زمان ممکن از مزایای اینترنت پرسرعت در محل زندگی خود بهره مند می شوند.
براساس این گزارش، برنامه توسعه پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول بصورت فشرده ادامه داشته و تا پایان امسال همه شهرها و جاده های اصلی و بسیاری از دهستان ها و نقاط روستایی زیر پوشش خدمات نسل سوم و چهارم تلفن همراه قرار خواهند گرفت.
پیش از این، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر از پوشش خدمات نسل سوم تلفن همراه در ۴۶۰ شهر و ۱۶۰ شهر نسل چهارم تلفن همراه داده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا