پیشخوانعناوین اخبارمخابرات

همراه اول بسته های اینترنتی ویژه ارائه کرد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، با توجه به توسعه پوشش و ارتقای کیفیت و ظرفیت شبکه این اپراتور، از این پس بدون تغییر در قیمت بسته‌های آلفا+ محدودیت سرعت ۸ مگابایتی (Mbps8) حذف می‌شود و مشترکان با خرید این بسته‌ ها می‌توانند از سرعت بدون مرز بهره ببرند.

بر این اساس، محدودیت سرعت بسته‌های آلفا+ از این به پس به طور کلی برداشته شده و مشترکان می‌توانند از نهایت سرعت ممکن در شبکه ۳G و ۴G بدون هیچ محدودیتی بهره ببرند.
بر این اساس و با هدف ارتقای تجربه مشترکان، بسته‌ آلفا ماهانه به انتخاب مشترک با یک بسته ماهانه با سرعت بدون مرز جایگزین می‌شود.
از سوی دیگر، مشترکانی که هم اکنون بسته آلفا ماهانه دارند، قبل از اتمام زمان یا حجم بسته، پیامی برای انتخاب بسته جایگزین دریافت می‌کنند که می‌توانند با پاسخ به آن، بسته مطلوب خود را انتخاب و رزرو کنند.
بسته پیش‌فرض جایگزین این بسته، بسته آلفا+ دو گیگابایتی (۱ گیگ روزانه + ۱ گیگ شبانه) با همان قیمت اما با سرعت بدون مرز است.
مشترکانی که به حجم بیشتری نیاز دارند می‌توانند با ارسال کد بسته مورد نظر، بسته دلخواه را انتخاب کنند تا پس از پایان بسته فعلی، برایشان فعال شود.
همچنین این اپراتور اقدام به عرضه یک بسته جدید با عنوان «بسته چهار گیگابایتی (۲ گیگ روزانه + ۲ گیگ شبانه) با شرایط ویژه» کرد که دارای تخفیف ویژه برای مشترکان وفادار است.
این بسته آلفاپلاس دارای ارزش واقعی ۱۵۰ هزارریال است که برای مدت محدود با قیمت ۱۲۰ هزار ریال عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا