عناوین اخبار

شکست شاگردان ژنرال برابر الهلال/ صعود تراکتورسازی و نماینده عربستان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  ایرنا، دیدار تیم های تراکتورسازی و الهلال عربستان از ساعت ۱۹ در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط آغاز شد.
تیم الهلال در نیمه اول از سوی سالم ال دوساری در دقیقه ۱۵ به اولین گل این دیدار دست یافت و این نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند.
بازیکنان این دو تیم در جریان این دیدار چندین بار با یکدیگر درگیر که با دخالت داور مساله ختم به خیر شد.
با شروع نیمه دوم، تراکتورسازی موفق شد گل خورده را جبران کند. آلویز نانگ مهاجم تراکتورسازی در دقیقه ۴۸ از پشت محوزه هجده قدم و با شوتی زمینی به گوشه دروازه الهلال دروازه این تیم را گشود تا بازی به تساوی کشیده شود.
اما این گل باعث شد تا روند هجومی تراکتورسازی متوقف شده و بر دامنه حملات الهلال افزوده شود تا اینکه در دقیقه ۷۲ بار دیگر سالم الدوساری، دومین گل خود و تیمش را وارد دروازه تراکتورسازی کرد.
بازیکنان تراکتورسازی چندین فرصت خوب گلزنی را در دقایق پایانی بازی به دست آوردند، اما نتوانستند برای بار دوم دروازه حریف خود را گشوده و بازی را به تساوی بکشاندد.
امیر قلعه نویی دراین دیدار از محمدرضا اخباری، کارلوس کاردوسو، شجاع خلیل زاده، علی حمودی، خالد شفیعی، سینا عشوری، ایوب کلانتری، شاهین ثاقبی، اگوستو سزار، فردین عابدینی و الویس نانگ در ترکیب اصلی استفاده کرد.
تراکتورسازان در دیدار رفت برابر نماینده عربستان با دو گل این تیم را شکست دادند و صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات را قطعی کردند.
در دیگر دیدار این گروه نیز تیم پاختاکور با نتیجه ۳ بر صفر مقتدرانه تیم الجزیره را شکست داد.
به این ترتیب، تیم تراکتورسازی با ۱۲ امتیاز به عنوان تیم اول گروه سوم و تیم الهلال با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله بعد صعود کردند. تیم پاختاکور علیرغم پیروزی بر الجزیره ۱۱ امتیازی شد و در مکان سوم گروه جای گرفت و تیم الجزیره نیز با تنها یک امتیاز در قعر جدول جای گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا