شهر و جامعهعناوین اخبار

کاروانسرای عباسی و مجموعه خواجه شهر ابوزید آباد شهرستان آران و بیدگل “اصفهان “جهت سرمایه گذار به بخش خصوصی واگذار می شوند

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین ولی اله روان اظهار داشت: فراخوان جذب سرمایه گذار جهت احیا موقوفه کاروانسرای عباسی و مجموعه خواجه شهر ابوزید آباد شهرستان آران و بیدگل منتشر شد.

وی در ادامه تصریح کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل در راستای احیاء موقوفات و همچنین اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش کاروانسرای عباسی و مجموعه خواجه شهر ابوزید آباد شهرستان آران و بیدگل را تحت قوانین مربوط به موقوفات به بخش خصوصی از طریق فراخوان عمومی واگذار می کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آران و بیدگل در ادامه ابراز داشت: این اداره برای جذب سرمایه گذار به جهت استفاده هرچه بهتر از موقوفه کاروانسرای عباسی و مجموعه خواجه شهر ابوزید آباد فراخوان عمومی اعلام کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین ولی اله روان در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه امسال سال اقتصاد مقاومتی نیز می باشد این فرصت بسیار مناسبی است که سرمایه گذاران با احیاء این موقوفه هم اشتغال ایجاد نمایند و از خیر وبرکت این موقوفه که عواید حاصل از آن در جهت اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش مصرف می شود خود را در این امر خیر و ثواب شریک نمایند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این مجموعه که شامل کاروانسرا، حمام تاریخی، رخشورخانه و آب انبار متروکه می باشد در موقعیت مناسب در شهر ابوزید آباد واقع گردیده و  مقرر شده متقاضیان سرمایه گذاری بر روی کل پروژه، درخواست خود را به اداره اوقاف شهرستان واقع در خیایان شهداء معراج ۱۱ ارسال نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا